Které automobilky vládnou Instagramu? V TOP 10 převažují neprémiová jména, Škoda se tam ale nevešla

5 nových názorů
Autor: Tiskový servis BMW
  • Značka Škoda je podle britského průzkumu jen těsně za Alfou Romeo

  • Z německé prémiové trojky se jako jediný nedostal do Top 10 Mercedes-Benz

  • Překvapením je druhé místo Hondy, čtvrté Toyoty, ale i osmé Nissanu

Zatímco tištěné časopisy byly zdrojem automobilových novinek po celá desetiletí, sociální média, blogy a kanály na Youtube se staly jedním z hlavních zdrojů automobilového obsahu. Sociální média jsou také nezbytnou součástí nákupu a prodeje ojetých vozů a stále větší oblibu si v tomto směru získává Instagram. Právě na tuto sociální síť se zaměřila britská platforma CarFinance 247 zabývající se financováním automobilů. Výsledkem je žebříček nejlepších automobilových značek sestavený podle množství příspěvků na Instagramu.

Kdo by hádal mezi nej značky na Instagramu takovou Alfu Romeo, ten by se hodně spletl. Ta se 3,4 miliony příspěvků skončila až hluboko v poli, těsně před Škodou s rovnými třemi miliony. A špatným tipem je i Ferrari, které skončilo až šesté (25,9 milionu příspěvků), jen těsně před Porsche, jež jich podle průzkumu mělo o 200 tisíc víc. Příliš se nevyznamenaly ani takové značky jako Lamborghini (20,4 mil.), Rolls Royce (5,3 mil.) či Aston Martin (4,4 mil.). Ty totiž předběhl Nissan (24,8 mil.), Volkswagen (21,3 mil.) i Jeep (20,8 mil.).

Top 10 automobilových značek na Instagramu podle počtu příspěvků box_color=#1DACE8
1. BMW – 66,7 milionu
2. Honda – 51 milionů
3. Ford – 37 milionů
4. Toyota – 35,2 milionu
5. Audi – 31,3 milionu
6. Ferrari – 25,9 milionu
7. Porsche – 25,7 milionu
8. Nissan – 24,8 milionu
9. Volkswagen – 21,3 milionu
10. Jeep – 20,8 milionu

Mezi auta nejčastěji fotografovaná pro Instagram patří Audi. V Top 10 se značka se čtyřmi propojenými kruhy umístila na 5. místě s 31,3 milionu příspěvků, zatímco Mercedes-Benz se mezi vyvolené vůbec nedostal. Daleko lépe než tyto pro mnohé „snové“ značky se umístily ty mnohem tuctovější. Překvapením je druhá Honda (51 mil.), třetí Ford (37 mil.) a především v elitní desítce čtvrtá Toyota (35,2 mil.).

Jasným vítězem a králem Instagramu se ale stalo BMW s 66,7 milionu příspěvků. Není divu, bavorská značka dlouhodobě patří k nejpopulárnějším na trhu.

Zdroj: CarFinance 247

Привет,на ваше имя отправили билет на СТОЛОТО. Войдите на нашем сайте -> https://forms.yandex.ru/cloud/62eb57d1a73baf103e535cb5/?hs=daf3b51da0300fe1ec71bcd914eb7e99& (neregistrovaný)
h9vr3w
Pat is interested in your profile! Click here: https://letsg0dancing.page.link/go?hs=daf3b51da0300fe1ec71bcd914eb7e99& (neregistrovaný)
4frv7x
Oskarud (neregistrovaný)
Tak vzhledem k tomu kolik po se prodá škodovek a kolik Alfa Romeo. Tak je to pro škodovku hodně špatný výsledek.
Lucky Box (neregistrovaný)
Za mě osobně mají nejlepší instagramy spíše než automobilky, tak konkrétní představitelé. Designéři. A pak taky samozřejmě automobiloví reportéři. Tam se člověk mnohdy dozví více ze zákulisí než při návštěvě Škodovky. Nehledě na to, že na Škodovku nemám moc dobré vzpomínky. Jejich muzeum a ta galerie mě skoro stála telefon. Chtěl jsem si vyfotit syna a ze třetího patra mi spadl telefon na zem dolů. Ještě štěstí, že jsem měl tvrzené sklo na iPhone.
  • Našli jste v článku chybu?