-
Právě vychází časopis Auto motor a sport 10/2020
-
Najdete v něm mj. svezení s Ferrari Roma, Porsche 911 Turbo S, McLarenem GT, Fordem Explorer či VW ID.3
-
Podrobně představujeme vše, s čím přichází nejvýznamnější novinka letošního roku, v pořadí již sedmá generace třídy S
-
Využili jsme unikátní možnosti svézt se s Gordonem Roadster, českou reinkarnací Aera 50 z 90. let
-
Nechybí ani svatý grál Gordona Murraye: supersport T.50 s atmosférickým motorem a ručním řazením, který neváží ani tunu!
-
Na závodní trať jsme vyrazili s McLarenem GT a Porsche 911 Turbo S
-
Kromě podrobného přestavení Škody Enyaq iV a svezení s VW ID.3 se těšte na další elektrické novinky Audi e-tron Sportback nebo Honda e
-
Padesátiny Range Roveru jsme oslavili za volantem modernizované šestiválcové verze a podrobným ohlédnutím za bohatou minulostí jeho předchůdců
-
Další testy a jízdní dojmy: Škoda Octavia Combi, Seat Leon ST, Ford Explorer, BMW Z4 sDrive20i, Hyundai Kona Electric, Opel Corsa-e
-
V přiložených galeriích si můžete prohlédnout fotografie, které se do časopisu nevešly
V novém čísle magazínu Auto motor a sport si na své přijdou milovníci výkonných kupé, luxusních sedanů, reprezentativních SUV, příznivci klasických roadsterů, ale i ti, koho zajímají horké technické novinky.
Právě jimi je vrchovatě přeplněná nová generace Mercedesu třídy S. Na to, abychom dopodrobna popsali všechny vychytávky, by nám celý časopis nestačil. Přinášíme tak přehledný souhrn všeho podstatného, který v mnohém ukazuje, kudy se bude ubírat vývoj nejen v této vrcholné kategorii, ale i v nižších segmentech trhu. Podrobněji jsme se podívali také na britský supersport GMA T.50, který je skutečným konstruktérským majstrštykem. Jeho atmosférický dvanáctiválec dokáže z volnoběhu dosáhnout maximálních otáček 12 100/min za pouhých 0,3 s! Je potřeba říkat něco víc?
Od přemíry technologických vychytávek si pak odpočinete nejen poutavými dojmy z prvního svezení s nejmenším kupé z Maranella – Ferrari Roma. Jen napovíme, že oproti Portofinu je sportovnější a ostřejší. Více si budete muset přečíst sami… Rychlost v „krvi“ mají i McLaren GT a Porsche 911 Turbo S. Na silnici jsou si oba supersporty rovnocenné, ale na okruhu jeden výrazně dominuje. Kterýže to je? Neprozradíme.
Naopak tajnosti nebudeme dělat ohledně Lexusu RC F Track Edition. Limitovaná verze se spoustou karbonu přinesla nižší hmotnost, upravený podvozek a svému řidiči nabízí v dnešní době už vcelku unikátní zážitek z jízdy. Škoda jen, že má tak malou nádrž a zastaralý infotainment.
Radost z jízdy je předností také BMW Z4 se zadním pohonem a s dvoulitrovým čtyřválcem. Je totiž bavorákem ze staré školy, zábavným a agilním. Vtáhne vás do děje a nabídne intenzivní radost z jízdy. Tu jsme zažily i v jednom prakticky zapomenutém starším autě původem z ČR. Gordon Roadster vypadá jako stará „ajrovka“ nebo britský Morgan. Zajímavé svezení doplňuje neméně pozoruhodná historie tohoto prvního vyrobeného kusu. Příznivci historie si určitě rádi připomenou také slavnou ságu jménem Range Rover. Věděli jste, že existoval kromě jiného jako papamobil nebo obytňák a že se chystala i „silničnější“ verze Road Rover?
Po předkrmu s modelem Citigo Škoda naplno zahajuje dobu elektrickou crossoverem Enyaq iV. Mladoboleslavskou novinku si podrobně přiblížíme, stejně jako jeho sourozence od VW: ID.3 a ID.4. Pozornosti by neměl ujít ani test první elektrické Hondy v Evropě či stylovější verze Audi e-tron Sportback. Na stránkách nového Auto motor a sportu toho ale samozřejmě najdete ještě mnohem více!
Opět nám při focení testů zbyla řada nevyužitých fotografií, které si můžete prohlédnout v galeriích níže.