Sdílení základních konstrukčních skupin půjde u Toyoty Supra a BMW Z4 mnohem dál, než se původně zdálo. Dřívější informace naznačovaly, že japonská verze společného projektu zůstane u karoserie kupé a že dostane motory od BMW, konkrétně dvě verze dvoulitrového čtyřválce a vrcholný řadový šestiválec. Vše samozřejmě s přeplňováním.
Nové informace nicméně ukazují na to, že sdílení se bude týkat i převodovek a vlastně celého elektronického systému. Jak prozrazují špionážní snímky prototypů, které má k dispozici třeba britský Autocar, Toyota zatím používá volič převodovky převzatý od BMW a dokonce i přístrojový štít německé automobilky. Je zvláštní, že design vlastních dílů není v tak pozdní fázi vývoje ještě hotový.
Doporučujeme: Test ojetiny: BMW Z4 je skvělá hračka na léto. A brzy nebudou
Na trh dorazí nejdříve roadster BMW Z4, který nakonec zřejmě zůstane u původního jména. Z5 to nebude. Nová Z4 se vrátí k tradiční látkové střeše, skládací pevná střecha zvyšovala hmotnost. Toyota Supra se představí až v roce 2018 a na evropský trh dorazí nejdříve na konci příštího roku.
Toyota nechce techniku Supry přiblížit, ale hovoří se o tom, že má mít výhradně automatickou převodovku a dokonce bude i hybridní pohon odvozený od toho v závodním speciálu pro Le Mans soutěžícího v kategorii LMP1. Špionážní fotografové potvrzují, že chystanou Toyotu Supra s manuální převodovkou ještě neviděli a neslyšeli.