Nového modelu G80 od luxusní divize Hyundai se v Evropě nejspíš nedočkáme. A je to škoda

přidejte názor
  • Genesis G80 je druhý model značky, který přejímá nový designový jazyk „Athletic Elegance“

  • Ačkoliv jde o sedan, vzhledově připomíná spíše čtyřdveřové kupé

  • Na některých trzích bude G80 k dispozici také ve vznětové verzi

Přestože u nás v Evropě se s největší pravděpodobností prodávat nebude, díky zámořským špionážním fotografům jsme měli již několikrát možnost Genesis G80 vidět buď s kompletní, nebo částečnou kamufláží. Ovšem až oficiální fotografie odhalily skutečný půvab tohoto modelu od mladé luxusní značky, která spadá pod křídla automobilky Hyundai. Novinka by se měla oficiálně představit na konci tohoto měsíce.

Sedan G80 je po prvním SUV značky Genesis, modelu GV80, druhým automobilem, který přejímá nový designový jazyk „Athletic Elegance“. Dynamicky tvarované křivky vozu propůjčují tvar spíše kupé než sedanu. S trochou představivosti může novinka připomínat Audi A7.

Interiér podle očekávání přejímá množství prvků z SUV GV80
Dynamicky tvarované křivky vozu mohou s trochou představivosti připomínat Audi A7

Interiér podle očekávání přejímá množství prvků, které již představilo výše zmiňované SUV GV80. Za dvoubarevným volantem se nachází plně digitální přístrojový štít, který doplňuje rozměrná 14,5palcová dotyková obrazovka nad středovým panelem.

Konkrétní technické údaje nejsou prozatím známé, nicméně je potvrzeno, že nový Genesis G80 je postaven na zcela nové platformě a budou ho pohánět zcela nové jednotky. Předpokládá se, že mnoho technických řešení bude totožných s SUV GV80.

Alfa Romeo, nebo Mazda? Ne, tuto studii představila u nás dobře známá automobilka
Přečtěte si také:

Alfa Romeo, nebo Mazda? Ne, tuto studii představila u nás dobře známá automobilka

To by znamenalo dvojici zážehových motorů – 2,5litrový čtyřválec s výkonem 224 kW/304 koní a dvakrát přeplňovaný vidlicový šestiválec 3,5 l, který disponuje výkonem 276 kW/375 koní. Na některých trzích se ovšem objeví také vznětová varianta s vidlicovým šestiválcem 3,0 l s parametry 204 kW/278 koní a 589 Nm. U nás to ale nejspíš nebude.

  • Žádné názory
  • Našli jste v článku chybu?