Czinger před několika dny vypustil do světa první informace o připravovaném hypersportu a nyní zveřejnil kompletní technické údaje. Jsou, alespoň na papíře, ohromující.
Nový dvoumístný hypersport, který využívá uspořádaní sedadel za sebou (jako například koncept Yamaha OX99-11 z roku 1992), pohání hybridní pohonná jednotka sestávající z motoru V8 2,9 l a dvojice elektromotorů na přední nápravě. Kombinovaný výkon dosahuje 907 kW (1234 k).
Spalovací motor se dvěma turbodmychadly točí závratných 11 000 ot./min a je spojen se sedmistupňovou sekvenční převodovkou. Přední elektromotory zásobuje energií lithium-titanátová baterie, což je vývojově mladší verze lithium-iontového článku.
Díky bohatému využití plastů vyztužených uhlíkovými vlákny činí hmotnost Czingeru 21C 1250 kg. Při výkonu 907 kW se umí tento hypersport rozjet z 0 na 100 km/h za pouhou 1,9 sekundy a na trojnásobné rychlosti je za 15 sekund! Maximální rychlost činí 428 km/h. Zrychlení z 0–400 km/h podle výrobce zabere pouze 29 sekund, což je ve srovnání s časem Koenigseggu Agera RS (31,5 s) o více než dvě sekundy lepší výkon.
Czinger chce vyrobit pouze 80 kusů, a to ve dvou verzích – silniční a okruhové. Okruhová má velké zadní křídlo, je o 38 kg lehčí a při 250 km/h generuje přítlak 790 kg (silniční provedení 250 kg). Maximální rychlost okruhového Czingeru je snížena na 380 km/h.