„Když jsme si koupili naše poslední auto značky Tesla, slíbili nám, že systém automatického nouzového brzdění bude dostupný na konci roku 2016. Stále ale čekáme na tenhle bezpečnostní doplněk, který je v základní výbavě mnohem levnějších autech,“ napsal v prohlášení ředitel testovacího centra Consumer Reports Jake Fisher.
Kvůli tomu snižuje prestižní spotřebitelský magazín hodnocení Tesly Model S z 87 bodů na 85, čímž vůz klesl v kategorii luxusních vozů z prvního na třetí místo za BMW řady 7 a Lexus LS. U crossoveru Tesla Model X je to ještě horší. Automobilka stále nevyřešila problémy s kvalitou a spolehlivostí dveří a rovněž není doplněn slibovaný bezpečnostní systém.
Doporučujeme: Smrtelné nehody Tesly připomněly, že její „Autopilot“ vážně není autopilot
Tesla Model X tak má rovněž zhoršené skóre z 58 na 56, čímž se propadá na úplné dno tabulky luxusních SUV střední velikosti. Consumer Reports dále uvádí, že až Tesla aktivuje slibovaný bezpečnostní systém, projdou vozy novým hodnocením.
Tesla na to reaguje prohlášením, že vývoj automatického nouzového brzdění ještě nebyl zcela dokončen a nechce posílat na trh polovičatý bezpečnostní systém. Ehm, jako by automobilka zapomněla na svůj již aktivovaný „Autopilot“... Nemyslete si ale, že je prestižní spotřebitelský magazín Consumer Reports nějak vysazený na tuhle značku. Jsou automobilky, které to od Consumer Reports schytávají mnovem víc.