Značka Volkswagen Užitkové vozy přichází na český trh s novým vizuálním stylem. Nový vizuální styl značky znamená změnu loga, barevnosti i celkově stylu marketingové komunikace. Se změnou souvisejí i nové webové stránky.
Volkswagen Užitkové vozy na nový design značky přechází postupně na celém světě. Tento krok souvisí s transformací značky z tradičního výrobce lehkých užitkových vozů na moderního poskytovatele řešení pro budoucí mobilitu.
V České republice byly od 4. listopadu nejprve spuštěny nové webové stránky a v rámci všech marketingových a komunikačních aktivit zavedeno nové dvourozměrné logo, optimalizované pro použití v moderních digitálních formátech. Nový design značky zahrnuje vizuální prezentace, kompletní korporátní design všech tiskovin, internetových prezentací a obchodních partnerů i vlastní logo značky.
„Volkswagen Užitkové vozy vstupuje do nové éry, která se ponese v duchu elektrické mobility, konektivity, a ještě intenzivnější komunikace s našimi zákazníky, což reflektuje i náš nový brand design. S prvním listopadovým týdnem jsme pro české zákazníky spustili nové webové stránky značky Volkswagen Užitkové vozy a začali používat nové logo. Dáváme tím našemu marketingu digitálnější a modernější podobu. Současně chceme komunikovat s našimi zákazníky ještě rychleji a emocionálněji, vždy však zcela autenticky, a být jim maximálně nablízku,“ říká ředitel divize Volkswagen Užitkové vozy společnosti Porsche Česká republika Jakub Šebesta.