Třinecké hokejisty vozí unikátní autobus

15 nových názorů
Autor: Redakce

Hokejisty mistrovského Třince vozí unikátní autobus společnosti Spetra CZ, který nabízí prostor pro zavazadla o objemu 13 m3, komfortní sedadla a spolehlivé pohonné ústrojí značky Scania. Zatím bylo vyrobeno pouze několik kusů.

Autobus Van Hool Altano je poháněn motorem Scania 13,0 l o výkonu 330 kW (450 k) s osvědčenou automatizovanou převodovkou Opticruise, která má 12 rychlostních stupňů. Řidiči těchto autobusů uvítají nejen oddělený prostor od posádky, ale také kamerový systém, jenž usnadňuje manévrování. K lepší ovladatelnosti přispívá i aktivně řiditelná zadní náprava.

Van Hool Altano si společnost Spetra CZ vybrala ze tří důvodů. „Protože mimo jiné vozíme třinecké hokejisty společně s kompletní výstrojí, vybrali jsme tento autobus kvůli velikosti zavazadlového prostoru a také pro jeho speciální uložení sedadel, díky kterému mají cestující mnoho místa ve všech směrech. Navíc je autobus poháněn motorem značky Scania, což nám zaručuje spolehlivost a nízkou spotřebu paliva. Hráčům jde hlavně o pohodlí na delších cestách a je jedno, jestli teprve jedete na zápas, nebo už máte v nohách náročné utkání. Proto jsme zvolili tento prostorný a komfortní model,“ říká majitel firmy Spetra Tadeáš Barteczek.

Společnost Spetra bude autobus využívat nejen k přepravě hokejistů, ale také pro dálkovou přepravu. „Nový autobus budeme využívat pro zájezdy a kromě třineckých ocelářů vozíme i třinecký fotbalový klub. Všem se snažíme nabídnout ten nejvyšší možný komfort. Proto kupujeme prémiový autobus VanHool s vyspělým podvozkem Scania a dbáme na čistotu i technický stav,“ říká Barteczek.

dobrydavid z žermanek (neregistrovaný)
uff tady je ale závistivých a zapšklých šulinu víc než na novinky.cz
Jiří Lukáš (neregistrovaný)
Asi před patnácti lety jsem měl možnost si prohlédnout na dovolené v Itálii autobus Německého dopravce. A to byl tedy luxus! Horní paluba byla určena k přepravě osob ale tak že každé dvousedadlo mělo před sebou stoleček a hromadu místa na nohy, to že byla sedadla polohovatelná je samozřejmostí. Na dolní palubě kde seděl řidič bylo dále místo pro zavazadla, takové ty regálové skříně kde se v pohodě naskládaly kufry a batohy a uličkou se šlo do zadní části kde byl luxusní salónek s pohodlnými sedačkami kolem stolu, nechyběl automat na kafe, čaj a nealko nápoje, v té době jsem tam viděl i popelník ale zda se využíval to nevím. tak tomu bych asi řekl luxus! Tento Třinecký zázrak je asi jen omyl redaktora.
Roman Holý (neregistrovaný)
Unikátní je jedině tento debilní a trapný článek, redaktor absolutně neví o čem píše!
Honza (neregistrovaný)
Tak unikátní je hlavně pane řidičem. Ve FM mě problikával a troubil když jsem byl v rychlém na čtyřproudovce no a pak ten Frýdek projel kilečkem. Potom jsem ho potkal v Ostravě u Makra a v 80 si to taky valil v rychlém víc než je zdrávo nalepený v kufru auta před ním. Vevnitř děti ve věku mateřské školky. Takže unikát k pohledání!
Pavel Janeček (neregistrovaný)
Nechci dělat Mistra sportu. O autobusech a jejich konfiguraci něco vím, ale tento článek je pouze reklamní odkaz na dopravce. Unikátní na tom není vůbec nic.
Petr Lidmila (neregistrovaný)
Moc tomu nerozumím,ale při pohledu na fotku interiéru,nevím jak si po zápase natáhnou nohy ?
Josef (neregistrovaný)
Asi před dvaceti lety jsem dva týdny jezdil po Anglii a Skotsku busem, pronajatým od fotbalového klubu, na jehož jméno si už nevzpomenu. Ale dobře si vzpomínám na přímo nehorázný luxus interiéru: kožená sklápěcí křesla, po každé straně v řadě po jednom, pochopitelně s TV monitorem, nastavitelnou podnožkou a individuální klimatizací, dvě lůžka, (jedno masérské, jedno pro zraněného hráče) WC, buffet, šatna, karetní stolek pro čtyři hráče, posádku tvořil steward a dva řidiči. To, co v článku představujete, je srovnatelné spíše s linkovým autobusem Praha - Liberec.
johny (neregistrovaný)
georgis 51: Kdyby to byl unikát, tak má něco, co někdo jinej nemá. A jak jsem psal výše, tak i ten design má bus starej 11 let, tak ten taky není unikát. V tom případě se ale nejedná o unikátní bus, ale např. bus s neobvyklým designem, či tak něco.
Petr Ipser (neregistrovaný)
Prosím autora uvést alespoň jednu anikátnost. Motor, převodovka, prostor pro řidiče, kamera, sedadla a náprava to určitě již mnoho roků není. Děkuji za odpověď.
johny (neregistrovaný)
Nějak mi uniká ta unikátnost. Možná tak v komfortu, ale z článku vyznívá, že ta unikátnost má být v manévrovací kameře, odděleným místem řidiče, aktivní zadní nápravou a obrovský zavazadlový prostor. Manévrovací kamera a aktivní natáčecí 3. náprava jsou už několik let standardem. Oddělenou kabinu má např. nějakej ten rok starej Beulas glory (možná ještě nějakej jezdí u regiojetu) a jeho 14m verze má v základu ten zavazadelník 15m3 (15m verze 17m3). Pokud tam někdo vidí tu unikátnost napište mi to prosím. Takhle to vypadá jen jako reklama na dopravce.
Petr (neregistrovaný)
Ta unikátnost je v tom že se našel placený pisálek který neví že autobusy hlavně ty moderní je hromada plastů,skla,kabeláže a hlavně hodně kvalitního lepidla
  • Našli jste v článku chybu?