Toyota je podle Interbrand nejhodnotnější automobilová značka na světě

23.10.2020
přidejte názor
Autor: Toyota

Nejhodnotnější automobilovou značkou podle aktuálního žebříčku Best Global Brands 2020 firmy Interbrand je již po sedmnácté Toyota. Letos byla oceněna na 51,6 miliard dolarů, což jí zajistilo 7. pozici mezi globálními značkami všech odvětví.

Experti Interbrand zdůrazňují, že si Toyota svoji pozici vybudovala díky bohaté a rozmanité škále automobilů nabízených po celém světě. Značka se zaměřuje na rozvoj nízkoemisních vozů a přispívá tak k dekarbonizaci dopravy a ekonomiky.

Toyota je již řadu let nejpopulárnější automobilová značka na světě. Letos Toyota Motor Corporation získala rovněž pozici lídra mezi výrobci automobilů. V první polovině roku 2020 prodal koncern 4,02 milionu aut, což odpovídá 12,4 % trhu. O popularitě vozů Toyoty rozhoduje jak technologická vyspělost a vysoká úroveň bezpečnosti, tak vysoká kvalita, odolnost a spolehlivost, které Toyotu proslavily již před mnoha lety.

Na tomto základu Toyota buduje svoji pozici rovněž v jiných oblastech. Investuje obrovské částky do rozvoje nových technologií, které zlepšují kvalitu života lidí a přispívají k ochraně životního prostředí a klimatu. Závodní tovární tým Toyota Gazoo Racing sbírá úspěchy ve světovém automobilovém sportu a současně přispívá k budování dalších generací a lepších silničních aut.

Toyota je největší producent elektrifikovaných automobilů a lídr hybridních a vodíkových pohonných technologií. Značka dosud prodala více než 15 milionů hybridů, což umožnilo zabránit vzniku emise více než 120 milionů tun CO2.

Kompletní žebříček hodnoty značek firmy Interbrand zde:

https://interbrand.com/best-global-brands/

Nejhodnotnější automobilové značky podle zprávy Best Global Brands 2020 firmy Interbrand

Místo v Top 100 Značka Hodnota značky

(mld USD)

7 Toyota 51,6
8 Mercedes-Benz 49,3
11 BMW 39,75
20 Honda 21,7
36 Hyundai 14,3
40 Tesla 12,8
42 Ford 12,6
44 Audi 12,4
47 Volkswagen 12,3
55 Porsche 11,3
59 Nissan 10,5
79 Ferrari 6,4
86 Kia 5,8
93 Land Rover 5,1
95 Mini 4,96

 

Nejhodnotnější značky na světě podle zprávy Best Global Brands 2020 firmy Interbrand

 

Místo

Značka Sektor  

Hodnota značky

(miliard USD)

1 Apple Technologie 323
2 Amazon Prodej 200,7
3 Microsoft Technologie 166
4 Google Technologie 165,4
5 Samsung Technologie 62,3
6 Coca-Cola Nápoje 56,9
7 Toyota Automobilový průmysl 51,6
8 Mercedes-Benz Automobilový průmysl 49,3
9 McDonalds Restaurace 42,8
10 Disney Média 40,8

 

  • Žádné názory
  • Našli jste v článku chybu?