Už na letošním autosalonu v Ženevě zástupci Subaru prohlašovali, že Levorg byl ve své původní podobě až příliš extrémním autem, což prý vadilo zákazníkům. U kombíku s přeplňovaným motorem 1.6 o výkonu 125 kW (170 k) a bezestupňovou převodovkou vcelku překvapivé tvrzení, ale míněné vážně. Právě proto se nyní Levorg představuje v nové podobě, která kromě designu, výbavy a zpracování přináší zásadní změnu v celém charakteru auta.
Přeplňovaný boxer nahrazuje atmosférická jednotka o objemu dvou litrů s výkonem 110 kW (150 k) a točivým momentem 198 Nm, kterou v této podobě známe například z Imprezy, XV nebo Foresteru. Je tedy o 15 kW (20 k) a o 52 Nm slabší, proto se dá čekat, že zrychlení na 100 km/h zabere o něco déle, než 8,9 s u původní verze. Další podstatnou změnou bude naladění podvozku, který se bude nyní více orientovat na komfort. Bezestupňová převodovka Lineartronic a pohon všech kol, řešený elektronicky řízenou spojkou, zůstávají.
Zvenčí faceliftovaný Levorg poznáte podle uhlazenějšího předního nárazníku, upravené masky, pozměněných předních i zadních světel, chybějícího sacího otvoru v kapotě nebo nových 18“ kol. Diodové přední světlomety se nyní umí natáčet do zatáček a LED byly využity i u mlhovek. Uvnitř došlo k drobným změnám na přístrojové desce, u tlačítek a ve výplních dveří. Sedadlo řidiče má nyní nově elektricky stavitelnou bederní opěrku. Opěradla v zadní řadě sedadel jsou nyní dělená v poměru 40:20:40 pro lepší praktičnost a větší pohodlí při cestování ve čtyřech. Stejně jako u předfaceliftové verze má každý vůz soubor bezpečnostních a asistenčních systémů EyeSight, využívající dvě stereokamery, umístěné u vnitřního zpětného zrcátka.
V této podobě dorazí Levorg v průběhu léta i na český trh, jak nám potvrdilo české zastoupení Subaru. Na ceník si však musíme ještě chvíli počkat.