Range Rover SVR trhá při akceleraci na plný plyn asfalt. A nejen ten. I když změříte nový Range Rover na mokré trávě, v blátě nebo v terénu na štěrku, pořád bude mít lepší zrychlení z 0 na 100 km/h než Octavia RS na suchém asfaltu.
Doporučujeme: BMW X4 xDrive20d vs. Mercedes-Benz GLC Coupé 250d 4Matic — ve stopách X6
Zdá se vám to jako nesmysl? Pusťte si přiložené video a uvidíte, čeho všeho je Range Rover SVR schopný. Na suchu akceleruje na 100 km/h za 4,7 sekundy. Ani to není na obří kolos vážící 2335 kg špatná hodnota, ovšem vyloženě šokující není. Ale následující data už trochu ano.
Automobilka se chlubí tím, že na štěrku zvládne SVR zrychlit na 100 km/h za 5,3 sekundy, na trávě nebo písku za 5,5 sekundy a v terénu v blátě už za 6,5 sekundy. Jen na sněhu to není žádná sláva, ale i tak je hodnota 11,3 sekundy lepší, než čeho dosahují poměrně běžná osobní auta nižšího segmentu na suché dráze.
Land Rover se také nebojí připomenout, že model Range Rover SVR dokáže jezdit díky redukci a možnosti přizvednout podvozek v opravdu náročném terénu. A to je vlastnost, kterou kterou se většina moderních „sportovních“ SUV chlubit nemůže, jak dokázal třeba Jeremy Clarkson u BMW X6.