Právě vychází časopis Motocykl 10/2018

přidejte názor
Autor: Redakce
  • Představení: BMW R 1250 GS, Yamaha Niken

  • Redakční testy: Aprila Tuona, Husqvarna Vitpilen 701

  • Srovnávací test: Crossovery BMW, Ducati a Triumph

  • Technika: LED světla

  • Rozhovor: Jakub Kornfeil

  • Fascinace: Moto Guzzi V8

  MC_10_001_TITULKA

Mnichovská značka vyzbrojila pro příští rok svoje ikonické cestovní enduro vylepšeným boxerem s proměnlivým časováním ventilů. S novým BMW R 1250 GS jsme strávili den na portugalském venkově a vyzkoušeli, jak se změny projevily na silnici i v terénu.

Tříkolová futuristická Yamaha Niken zase obhajovala svoje netradiční pojetí motocyklismu při carvingu po silnicích v okolí alpského lyžařského střediska. A ukázalo se, že tahle hudba budoucnosti se velmi dobře poslouchá.

MC_10_021_BMW GS MC_10_029_Niken

Poměrně mladá kategorie crossover spojuje praktické výhody cestovního endura s živelností superbiku. Tři evropské zástupce této nové školy jsme postavili proti sobě ve srovnávacím testu. Který z nich se nejlépe hodí pro každodenní život: BMW S 1000 XR, Ducati Multistrada 1260 S, nebo Triumph 1050 Sport?

Aprilia Tuono je jedním z těch biků, které předchází jejich pověst. Ztělesnění výbušnosti motoru V4 a hravosti šasi nemá prapůvod nikde jinde než ve třídě ostrých závodních dvěstěpadesátek. Udělá z vás tenhle kus italského železa závodníka?

MC_10_041_ST Crosovery MC_10_047_Tuono

V době, kdy reklamní slogany houfně skloňují slovo všestrannost ve všech pádech, se Husqvarna Vitpilen 701 jeví jako odvážný krok. Na pohled je pravým opakem motocyklu pro každý den. Jaké užitné vlastnosti se skrývají za strohým zevnějškem?

Ducati Monster má za sebou úspěšných 25 let existence, a to je ideální příležitost k rekapitulaci. Jak dlouhou cestu za tu dobu urazila, se ukazuje na srovnání prvního modelu M 900 z roku 1993 a výročního Monsteru 797, který přišel do prodejen letos.

MC_10_033_HQV Vitpilen MC_10_057_Duc Monster

Výkony světlometů nejsou zdaleka tak diskutovaným tématem jako jízdní vlastnosti a design motocyklů. Přesto se v této oblasti poslední dobou dějí velké věci. Podívejte se s námi do vývojového centra BMW, které má na starosti bezpečné noční návraty domů.

Poprvé od roku 2007 jsme letos mohli při Velké ceně ČR slavit pódiové umístění domácího závodníka. Třetím místem se o něj nepostaral nikdo jiný než harcovník třídy Moto3 Jakub Kornfeil. Nejen díky tomu jsme neodolali a důkladně jej vyzpovídali. A neprozradil nám toho málo!

MC_10_061_LEDMC_10_067_Kornfeil

Tolik malá ochutnávka – v říjnovém vydání časopisu Motocykl najdete zajímavého čtení o motorkách mnohem víc!

 MC_10_097_MG V8 MC_10_087_Classic TT

MOTOCYKL 10/2018 vychází v pondělí 8. října.

MC_10_004_Obsah

 

  • Žádné názory
  • Našli jste v článku chybu?