Do rodiny Porsche 911 (generace 992) přibyl další tradiční model. Německá automobilka totiž představila verze Targa 4 a Targa 4S. Jde o nejzajímavější vůz z celé řady. Umožňuje totiž stažení jen vrchní části střechy, záď kryje průhledná kopule. Díky tomu auto neztrácí typickou siluetu. Historie modelu sahá až do poloviny šedesátých let.
I přes vyšší hmotnost způsobenou mechanismem vyklápění a faktem, že musí být Targa stejně vyztužená jako kabriolet, předvádí vůz docela solidní výkony. V základním provedení Targa 4 je vybaven benzinovým plochým šestiválcem s třílitrovým objemem. Má výkon 283 kW (385 koní), se kterým ve sportovním balíčku Sport Chrono akceleruje z nuly na 100 km/h za 4,2 sekundy.
Komu by to ale nestačilo, je k dispozici ještě ostřejší varianta Targa 4S. Ta ze svého šestiválce dokáže vyrobit už 331 kW (450 koní) a na stovce je za 3,6 sekundy. Chlubí se také vyšší maximální rychlostí, konkrétně 304 km/h, což je o 5 km/h víc než u základní Targy.
Jak označení napovídá, obě verze jsou vybavené pohonem všech kol. Porsche se ale rozhodlo vrátit k manuální převodovce, kterou nabídne i u této novinky. Má nezvyklých sedm stupňů. Známý automat PDK samozřejmě také nemůže chybět.
Vzhledem ke svému specifickému provedení je Porsche 911 Targa v porovnání s kupé a kabrioletem také nejdražší z nabídky modelů se stejným výkonem. Porsche už má tradičně ceny pro německý trh, kde se vůz začne prodávat v srpnu. Cena startuje na 128 486 eurech (asi 3 560 000 Kč) v základu a na 143 956 eurech ze rychlejší modelu Targa 4S, což je zhruba 3 985 000 korun. Cena je včetně německého 19procentního DPH, v Česku by tedy měla být o něco vyšší.