Nový vrchol řady 718 je tady. Dvě právě představené verze juniorského Porsche 718 konečně dávají odpověď na mnohými kritizovaný přechod k přeplňovaným čtyřválcovým boxerům, které mají nižší specifikace včetně doposud nejvýkonnějšího modelu GTS. Dostaly nový vysokootáčkový atmosférický šestiválec o objemu 4,0 l, naladěný na výkon 309 kW (420 k) a točivý moment 420 Nm, spojený s poctivou šestistupňovou manuální převodovkou. Motor umí točit až 8000 ot./min. a obě verze s ním zvládnou sprint na 100 km/h za 4,4 sekundy. Maximální rychlost je u GT4 304 km/h, Spyder umí pelášit tempem 301 km/h. Zajímavostí pohonné jednotky je možnost odpojit jednu řadu válců při nízkém zatížení. Má také piezovstřikovače, které umí každý cyklus procesu rozdělit až na pět fází.
Agresivní bodykit Porsche Cayman GT4 generuje o 50 procent více přítlaku než standardní model. Díky nově tvarovanému výfuku se pod zadní nárazník vešel účinný difuzor, který sám o sobě vytváří 30 procent přítlaku na zadní nápravě. Efektivnější je také pevné zadní křídlo. Spyder má tuto část řešenu výsuvným spoilerem, aktivovaným v rychlostech nad 120 km/h.
Obě verze dostaly o 30 mm snížený adaptivní podvozek PASM, zadní poháněná náprava má mechanický samosvorný diferenciál i vektorování točivého momentu. Brzdové kotouče jsou z keramického kompozitu, přední brzdiče mají šest pístků. Pro GT4 je dostupný paket Clubsport s trubkovým ochranným rámem, šestibodovými pásy řidiče a hasičským přístrojem. Porsche 718 Cayman GT4 i Porsche 718 Spyder jsou již nyní v prodeji, české ceny ale zatím nemají.