Peugeot 3008 upravil vzhled podle sourozence. Nabídne dva hybridy do zásuvky

01.09.2020
přidejte názor
  • Francouzská automobilka představila facelift svého SUV Peugeotu 3008

  • Vzhled přídě i kabiny se změnil tak, aby navazoval na novou generaci menšího modelu Peugeot 2008

  • Pod kapotu dostane paletu benzinových i naftových motorů, nechybí ani dvě plug-in hybridní verze

Peugeot 3008 prošel faceliftem. A není to až zas tak velké překvapení – kompaktní SUV sladilo svůj styl s malým městským crossoverem 2008. Je to patrné hlavně na designu přídě, která dostala novou masku chladiče bez rámečku, jež jakoby prostupuje do karoserie. Napojuje se na ni pod novými světlomety. Na přídi je také nově nad logem automobilky číslice 3008.

Redesignem prošla pro modelový rok 2021 také kabina. Na palubě nyní najdete modernější materiály. Displej pro ovládání zábavního systému má 10 palců, což je o dva víc než před faceliftem. Slibuje jemnější grafiku i rychlejší ovládání, které je potřeba i pro nastavení klimatizace. Před řidičem zase najdeme virtuální kokpit s úhlopříčkou 12,3 palce s nastavitelnou grafikou. Autu samozřejmě zůstal malý volant.

Videodojmy: Obhájí Peugeot 2008 pozici nejoblíbenějšího malého SUV i v druhém vydání?
Přečtěte si také:

Videodojmy: Obhájí Peugeot 2008 pozici nejoblíbenějšího malého SUV i v druhém vydání?

Pod kapotou inovovaného Peugeotu 3008 2021 se objeví paleta motorů. Benzinovým základem bude přeplňovaný tříválec o objemu 1,2 litru s výkonem 130 koní nabízený se šestistupňovou manuální převodovkou nebo osmistupňovým automatem. Výkonnější jedna-šestka (180 k) pak dostane jen automat. S ním se také pojí možnost nastavování jízdních režimů Normal, Sport a Eco. Diesel zastupuje 130koňová patnáctistovka, spárovatelná s manuálem i automatem.

K mání budou i dvě plug-in hybridní motorizace s pohonem buď přední nápravy nebo 4x4. Základní verze využívá jeden elektromotor kombinovaný s benzinovou jedna-šestkou. Systém nabídne výkon 225 koní a 360 Nm točivého momentu. Díky tomu pokoří stovku za 8,7 sekundy a pojede maximálně 225 km/h.

Kabině dominují dvě velké obrazovky multimédií a systému i-Cockpit
Nový design nechává přetéct masku chladiče pod přední světlomety

Vyšší varianta se dvěma elektromotory má sílu rovných 300 koní a 520 Nm točivého momentu. Stovka trvá 5,9 sekundy a maximum je 235 km/h. Obě varianty si s sebou vezou 13,2kWh baterii, která v případě základního provedení umožní dojezd až 56 kilometrů čistě na elektřinu, v případě silnějšího pak 59 kilometrů.

Peugeot 3008 po faceliftu by se měl v prodeji objevit ještě do konce letošního roku. Na českou cenu se čeká.

  • Žádné názory
  • Našli jste v článku chybu?