Na představení nové vlajkové lodi divize M určitě nebudeme čekat dlouho, BMW proto poodhaluje technické vychytávky nové ostré osmičky. Jednou z těch nejzajímavějších novinek je bezesporu systém nastavitelných brzd. Stejně jako v případě motoru nebo tlumičů dostane i pro brzdový systém řidič k dispozici různé režimy.
Nová M8 bude vůbec první vůz značky BMW, který zákazníkům nastavitelné brzdy nabídne. Automobilka toto řešení označuje jako integrovaný brzdový systém spojující aktivaci, regulaci a elektrický posilovač brzd do jednoho modulu. Na účinek tak nemají vliv například mokrý asfalt, boční zrychlení nebo teplota brzd. Jinými slovy, chod pedálu a účinek budou za všech okolností konzistentní. Systém díky svému technickému řešení také umožňuje ovlivnit brzdný účinek v závislosti na poloze pedálu. Na výběr bude mezi dvěma režimy – komfortním a sportovním s okamžitým nástupem, a to u standardních dvoudílných i karbon-keramických kotoučů.
BMW M8 využije pohonné ústrojí z M5, tedy dvakrát přeplňovaný osmiválec S63 o objemu 4,4 litru. Stejně jako u sedanu bude chystaná novinka nabízena ve dvou výkonnostních variantách: standardní a Competition. Dá se proto čekat, že konkrétní čísla budou stejná nebo o něco vyšší, což znamená minimálně 441 kW (600 k) pro M8 a 460 kW (625 k) pro Competition.
Do prodeje dorazí jak verze s pohonem zadních kol, tak čtyřkolka se systémem M xDrive, umožňujícím při deaktivaci stabilizačního systému zvolit sportovní režim 4WD Sport nebo 2WD s pohonem pouze zadní nápravy. Dále bude řidič moci ovlivnit nastavení elektronicky řízených tlumičů, automatické převodovky, stabilizačního systému i charakteristiku motoru.
Co se týče karosářských verzí, M8 automobilka nabídne jako Coupé, Cabrio a také ve formě Gran Coupé, které bude konkurovat Mercedesu-AMG GT 63 S a rychlým verzím Porsche Panamera.