Porsche Macan prodělalo minulý rok facelift, když automobilka představila upravenou základní verzi a provedení S. Letos modernizace zasáhla také vrcholné Turbo a aktuálně bylo představeno vylepšené provedení GTS. Kromě dnes už známého designu se můžete těšit zejména na nový přeplňovaný šestiválec o objemu 2,9 litru, který je o 20 koní výkonnější než původní třílitr.
Nová pohonná jednotka tak nabízí 280 kW (380 k), přičemž vrchol točivého momentu se zvýšil z původních 500 Nm o dalších 20 Nm. Macan GTS tak zvládne sprint z nuly na 100 km/h za 4,7 s, pokud je vybaven paketem Sport Chrono (zlepšení o 0,3 s). Nejvyšší rychlost činí 261 km/h. Dříve byl Macan GTS schopný dosáhnout maximálně 256 km/h. Převodovka PDK je samozřejmostí.
Verze GTS tradičně vyplňuje mezeru mezi variantou S a Turbo, jak to známe také od jiných modelů značky Porsche. Oproti vrcholu nabídky má nižší výkon, ale oproti variantě S disponuje sportovněji laděným podvozkem. Ten je v případě GTS nižší o 15 mm a je standardně vybaven adaptivními tlumiči navíc speciálně laděnými právě pro tuto verzi. Na přání lze dostat vzduchové odpružení, které je v základní poloze ještě o centimetr nižší.
Porsche Macan GTS standardně stojí na dvacetipalcových kolech a pracuje s brzdami o velikosti 360 mm vpředu, respektive 330 mm vzadu. Zájemci si mohou připlatit za lepší variantu brzd označenou jako PSCB, nebo rovnou za karbon-keramické kotouče PCCB. Spolu s výbavou GTS pak dostanete také lesklé černé detaily na karoserii nebo čalounění Alcantarou a sportovní sedadla určená pro verzi GTS do interiéru.
V Německu stojí nové Porsche Macan GTS 77 880 eur, takže je zhruba o 12 tisíc eur dražší než Macan S, respektive zhruba o 14 tisíc eur levnější než Macan Turbo.