Mercedes třídy S dostane chytrý podvozek z velkých SUV i natáčení zadních kol

29.07.2020
1 nový názor
  • Německá automobilka zveřejnila další informace k chystané nové generaci top sedanu Mercedes-Benz S

  • Auto dostane chytrý vzduchový podvozek E-Active Body Control s řadou zajímavých funkcí

  • K mání budou i dva typy natáčení zadní nápravy, ten lepší zvládne až 10 stupňů

Automobilka ze Stuttgartu pokračuje v odhalování dalších detailů o své chystané vlajkové lodi. Mercedes-Benz třídy S by měl dostat adaptivní vzduchový podvozek, který už značka použila u svých největších SUV, tedy GLE a GLS. Jde o systém E-Active Body Control, jenž samostatně ovládá každý tlumič a nastavuje jeho výšku.

Právě díky tomu může být za příplatek přidán i bezpečnostní asistent Pre-Safe Impulse Side Collision Control, který v případě hrozícího nárazu z boku zvedne celé auto do maximální výšky a tím sníží následky nehody pro cestující. Sám systém E-Active Body Control pak zvládá snímat silnici před vozem a podle toho měnit své nastavení, čímž přispívá ke komfortu na palubě.

Nový Mercedes-Benz S nastartujete otiskem prstu, aby věděl, kdo ho řídí
Přečtěte si také:

Nový Mercedes-Benz S nastartujete otiskem prstu, aby věděl, kdo ho řídí

To ale není vše, Mercedes-Benz třídy S dostane nově i natáčení zadní nápravy a to hned ve dvou verzích. Základní bude hýbat koly o 4,5 stupně, vylepšené pak dokonce o 10 stupňů. Výsledkem bude, že s více než pět metrů dlouhým sedanem bude výrazně snadnější zaparkovat.

Automobilka systémy na palubě novinky pečlivě testuje. Auto bude vybavené celou paletou nových technologií. Ať už jde o systém MBUX s novými funkcemi, head-up displej s vloženou realitou nebo čelní airbagy pro cestující ve druhé řadě sedadel.

Jan (neregistrovaný)
To že je něco chytrého, maskuje obyčejně nějakou pitchovinu, která tu byla už před 20 lety u jine automobilky, jen to nebylo "chytré", ale třeba "aktivní". Chytré se stejně rozbije dřív než obyčejné "blbé"!
  • Našli jste v článku chybu?