Automobilka ze Stuttgartu pokračuje v odhalování dalších detailů o své chystané vlajkové lodi. Mercedes-Benz třídy S by měl dostat adaptivní vzduchový podvozek, který už značka použila u svých největších SUV, tedy GLE a GLS. Jde o systém E-Active Body Control, jenž samostatně ovládá každý tlumič a nastavuje jeho výšku.
Právě díky tomu může být za příplatek přidán i bezpečnostní asistent Pre-Safe Impulse Side Collision Control, který v případě hrozícího nárazu z boku zvedne celé auto do maximální výšky a tím sníží následky nehody pro cestující. Sám systém E-Active Body Control pak zvládá snímat silnici před vozem a podle toho měnit své nastavení, čímž přispívá ke komfortu na palubě.
To ale není vše, Mercedes-Benz třídy S dostane nově i natáčení zadní nápravy a to hned ve dvou verzích. Základní bude hýbat koly o 4,5 stupně, vylepšené pak dokonce o 10 stupňů. Výsledkem bude, že s více než pět metrů dlouhým sedanem bude výrazně snadnější zaparkovat.
Automobilka systémy na palubě novinky pečlivě testuje. Auto bude vybavené celou paletou nových technologií. Ať už jde o systém MBUX s novými funkcemi, head-up displej s vloženou realitou nebo čelní airbagy pro cestující ve druhé řadě sedadel.