Při oficiálním představení nového Jazzu na podzim loňského roku jsme se dozvěděli základní informace o výbavách a připravovaných motorizacích, ale technické detaily si Honda doposud nechávala pro sebe. Nyní uvolnila konkrétní čísla pro jedinou v Evropě nabízenou motorizaci a přidala také informace o objemu vnitřního prostoru, jehož variabilita byla vždy největší předností Hondy Jazz.
Jedinou v Evropě prodávanou pohonnou jednotkou bude hybridní provedení atmosférického čtyřválce 1,5 i-VTEC. Tato hnací soustava kombinuje zážehový motor se dvěma elektromotory, lithium-iontovou baterii a zcela novou převodovkou. O ní výrobce tvrdí, že co se rozměrů týče, je daleko menší než běžně používaná převodovka eCVT. Další výhodou mý být také plynulejší převod točivého momentu.
Honda neuvádí výkony jednotlivých motorů, zveřejnila pouze parametry celé soustavy: 80 kW (109 koní) a 253 Nm. Relativně skromný výkon postačí ke zrychlení z 0–100 km/h za 9,4 sekundy a maximální rychlosti 175 km/h. V kombinovaném režimu si nový Jazz každých 100 km řekne podle testovacího cyklu WLTP o 4,5 l/100 km.
Hybridní Jazz dokáže pracovat ve třech jízdních režimech. Umí jezdit v čistě elektrickém, pouze na spalovací motor a rovněž za přispění obou pohonných jednotek současně. Přepínání jednotlivých režimů by řidič ani posádka neměli zaregistrovat.
Honda Jazz vždy nad ostatními vynikala vnitřním prostorem a jeho variabilitou. To samé platí i nejnovější generaci. Základních 298 litrů lze zvětšit až na 1203 litrů, přičemž dělená zadní lavice se dá sklápět, posouvat, polohovat a v případně potřeby vyklopit vzhůru.