Hřmot osmiválce, lepší dynamiku a jistější chování na závodním okruhu. To má přinést nová limitovaná edice Fordu Mustang s legendárním označením Mach 1, která se oficiálně dováží do Evropy. Protože se zde neprodávají verze Shelby GT350 ani GT500, jde dosud o nejdrsnější Mustang oficiálně dovážený na starý kontinent.
Vysokootáčkový atmosférický osmiválec dosahuje maximálního výkonu 338 W, tedy 460 koní v 7250 otáčkách za minutu. Ve 4900 otáčkách přichází na řadu točivý moment s hodnotou 529 Nm. Jde tedy o stejné hodnoty jako v limitované edici Bullitt, standardní Mustang GT je s výkonem 330 kW (449 k) o něco slabší.
Mustang Mach 1 je více zaměřen na okruhové svezení. Dostal proto difuzor z modelu Shelby GT500 a zakrytí spodních partií opatřené žebrováním, které vede vzduch k brzdám. Specifický je i zadní spoiler. Výsledkem je o 22 procent lepší přítlak než u standardního Mustangu GT. Z modelů Shelby jsou převzaté rovněž některé komponenty podvozku.
Na výběr je desetistupňová automatická převodovka nebo manuální šestistupňová skříň Tremec 3160. Ta je osazena dvoutalířovou spojkou, která má zaručit agresivnější změny převodových stupňů. Řadit totiž lze i pod plynem, systém navíc při podřazování pomáhá automatickým meziplynem. Na zadní nápravě nechybí samosvorný diferenciál.
Ford napěchoval sportovně střižený Mustang Mach 1 bohatou výbavou včetně vyhřívání a chlazení sedadel, zábavního systému s připojením na internet nebo zvukové aparatury B&O. Model je dostupný za 1 649 900 korun s manuálem a 1 719 900 korun s automatem. To je zhruba o 350 tisíc korun víc, než kolik stojí základní osmiválec GT, a o 283 tisíc víc než varianta Bullitt.