Program známý pod zkratkou COPO (Central Office Production Order) umožňoval dealerům Chevrolet zařadit do nabídky něco, co klasická produkce nenabízela. Běžně se používal pro příslušenství pick-upů nebo pro speciální barvy, jenže dealer Fred Gibb využil program pro možnost nabídnout model Camaro s celohliníkovým závodním motorem ZL1 427. To se stalo v roce 1969, což znamená, že speciály COPO Camaro v podstatě slaví 50. výročí. Chevrolet tuhle událost připomíná na SEMA Show nejen výroční edicí závodního COPO Camara, ale také ukázkou toho, jak vypadá budoucnost. Ano, namísto kompresorem přeplňovaného osmiválce využívá koncept eCOPO Camaro elektrický pohon.
Chevrolet sáhl po podobné strategii, jakou aplikoval třeba Jaguar u přestavby E-Type na elektromobil. De facto došlo jen na výměnu spalovací pohonné jednotky za elektrickou alternativu. Vše ostatní, včetně převodovky, zůstalo stejné. To má usnadnit jak přestavbu samotnou, tak případnou zpětnou instalaci spalovacího motoru.
Koncept eCOPO využívá baterie pracující s napětím 800 V, rozdělené do čtyř modulů. Dva jsou v prostoru zadních sedadel, jeden nad zadní nápravou a jeden ve vaně pro rezervní kolo. Celkem akumulátory váží 320 kg. Výkon přesahuje hranici 515 kW (700 k) a točivý moment dosahuje 815 Nm.
Sprint na čtvrt míle proběhne za zhruba devět sekund. O nedostatečnou dynamiku se tedy bát nemusíme, trochu horší je ale zvukový projev. Jak ukazuje přiložené video, takový elektrický burnout opravdu zní stejně, jako když pustíte vysavač. Inu, nová doba.