Novou C3, která byla představena na začátku února, je již možné objednat v České republice za cenu od 280 000 Kč. V ceně vozu je i záruka 5 let nebo 60 000 najetých kilometrů. Po modernizaci nabízí C3 nový vzhled přední masky, lehce přepracovaný design a ještě větší pohodlí.
Facelift současné 3. generace, které se prodalo již přes 750 000 vozů, nabídne zákazníkům novou identitu Citroën – tvář plnou charakteru, která poprvé představuje nový podpis značky, inspirovaný posledními koncepčními vozy, a nové LED světlomety. Dále nový design prvků Airbump® a větší potenciál úprav na míru (až 97 různých kombinací vzhledu exteriéru, 3 nové polepy střechy, 2 nové ráfky kol, 3 styly interiéru včetně 2 nových).
Se sedadly Advanced Comfort, které jsou obvykle určené pro vyšší segmenty a v této třídě se objevují poprvé, také poskytne zcela nový komfortní zážitek na palubě doplněný 12 moderními technologiemi asistenčních systémů řízení a službami s připojením na internet: Connect Assist pro SOS asistenci, Connect Nav se 7 “ dotykovým displejem a Connect Play pro zrcadlení obsahu smartphonu.
V České republice se Nová C3 nabízí v 5 stupních výbavy - Live, Feel, Feel Pack, C Series, Shine. Ceny startují na 280 000 Kč a zahrnují i záruku 5 let nebo 60 000 najetých kilometrů. Metalický lak písková Sable je nyní ve speciální nabídce zdarma. Pro prvních sto objednávek je navíc zdarma i paket Bi-Color. Další zvýhodnění ve výši 10 000 Kč lze uplatnit při využití financování Privilege.
K dispozici jsou účinné a úsporné motory poslední generace, které splňují emisní normu Euro 6 - benzínový tříválec PureTech 82 (PureTech 82 S&S s manuální pětistupňovou převodovkou) a 110 (PureTech 110 S&S s manuální šestistupňovou převodovkou) nebo dieselový motor BlueHDi 100 (BlueHdi 100 S&S s manuální pětistupňovou převodovkou). Pro větší pružnost a klid za volantem je Nová C3 k dispozici také s automatickou šestistupňovou převodovkou EAT6 (PureTech 110 S&S EAT6).
Spokojenost zákazníků se současnou C3 se kromě prodejů odráží i v hodnocení 4,9 z 5 v unikátním nástroji Citroën Advisor, kde mohou klienti značky vyjádřit svoji zkušenost, jak s vozy značky Citroën, tak i službami prodejců, ať již v oblasti prodeje nových vozů či servisu.