Dvojice vozů Citroën C4 Picasso a Grand C4 Picasso , které byly uvedeny na trh v roce 2013 a na podzim 2016 prošly faceliftem, potvrzují svůj úspěch, neboť dosáhly hranice půl milionů vozů prodaných po celém světě.
Citroën C4 Picasso zaznamenal skutečný obchodní úspěch, půlmilionovou hranici překročil za pouhé 4 roky.
Model byl uveden na trh v červnu 2013 v pětimístné verzi, v září 2013 následovala verze sedmimístná (Grand C4 Picasso). V roce 2016 byly oba modely modernizovány, přibyla jim zejména nová technologická výbava: nový dotykový displej, navigační systém 3D s hlasovým ovládáním, víko zavazadlového prostoru s bezdotykovým ovládáním, systém rozpoznávání dopravních značek omezujících rychlost, adaptivní tempomat s funkcí Stop atd.
Díky těmto přednostem zůstává model C4 Picasso referencí ve světě MPV nabízející nejlepší syntézu ve svém segmentu. Je opravdovým zástupcem programu „Citroën Advanced Comfort“, neboť v sobě spojuje prostornost, modularitu a komfort pro větší pohodu celé posádky (panoramatické čelní sklo, samostatná zadní sedadla, sedadlo spolujezdce vepředu s opěrkou nohou atd.). Citroën C4 Picasso se vyznačuje také svými dynamickými vlastnostmi, které zajišťují úsporné a současně výkonné motory (dieselový BlueHDi a benzínový PureTech) a automatická převodovka poslední generace (EAT6).
Výsledek: Citroën C4 Picasso každoročně potvrzuje svou atraktivnost, jak ukazují zejména tato fakta:
- 3 hlavní trhy: Francie (č.1), Španělsko (č. 2) a Velká Británie (č. 3);
- více než 80 % prodaných vozů je vnejbohatší výbavě (Feel a Shine);
- téměř 45 % prodaných vozů je vybaveno automatickou převodovkou EAT6.
Několik čísel pro Českou republiku:
- 94% prodejů vdieselu
- 66% prodejů vnejbohatší výbavě
- 35% vozů je vybaveno automatickou převodovkou EAT6