Není to tak dávno od chvíle, kdy společnost Singer představila projekt terénního Porsche 911 odkazující na model 911 SC Safari z roku 1978. Problém byl v tom, že vznikly pouze dva kusy, které navíc už v době premiéry měly svého majitele. Pro případné zájemce aktuálně přichází další možnost, jak podobný vůz získat. Jmenuje se Marsien a na svědomí ho má Marc Philipp Gemballa. Pokud vám je toto jméno povědomé, pak máte pravdu. Známý úpravce Uwe Gemballa je jeho otec.
Marsien vychází z aktuálního Porsche 911 Turbo S generace 992, které mimochodem ve standardním provedení disponuje výkonem 650 koní. Karoserie je v rámci přestavby kompletně vyměněna za díly vyrobené z karbonu. Design samotný odkazuje do osmdesátých let. Specialitou jsou pak také kola s centrální maticí. K automobilu budou dodávány dvě sady. Jedna dostane silniční pneumatiky, druhá bude mít pláště do terénu.
Ani motor nezůstal sériový. Úpravu šestiválcové pohonné jednotky obstaral další známý úpravce Ruf. Výkon byl navýšen na 750 koní, případně lze objednat radikálnější úpravu přinášející dokonce 830 koní. Točivý moment vrcholí hodnotou 930 Nm. Zrychlení z nuly na 100 km/h proběhne za 2,6 s a nejvyšší rychlost činí 330 km/h. Samozřejmě pouze se silničními pneumatikami.
Vůbec nejvíce byl změněn podvozek, který dostal adaptivní tlumiče od KW Automotive a možnost nastavovat světlou výšku v rozsahu 120 až 250 mm. Komu by to nestačilo, ten si může připlatit za paket obsahující závodní tlumiče umožňující ještě větší zdvih kol. Řidič má kromě toho k dispozici také několik režimů pro jízdu terénem (Gravel, Mud, Sand a Snow).
Marsien logicky nemůže být levný. Základní cena přestavby je 495 000 eur, tedy v přepočtu zhruba 12,7 milionu korun. Tato částka nezahrnuje žádné daně a hlavně v ní není zahrnut ani nákup základního Porsche 911 Turbo S. V plánu je přestavba pouze čtyřiceti kusů, přičemž podle oficiálních zdrojů je nedlouho po premiéře více než polovina z chystané série již prodaná. Jestli tedy máte zájem, váhat byste neměli.