Zatímco například na australském trhu se Opel Insignia prodávaný jako Holden Commodore dočkal šestiválce 3,6 l, v Evropě je nejvýkonnější motorizací přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec. Přesto se pořád čeká na to, jak to bude s verzí Insignia OPC, která by měla tvořit vrchol motorové nabídky.
Něco mohou naznačit první snímky modelu Buick Regal GS pro čínský trh, což je také vlastně Insignia, jen upravená pro požadavky místního trhu a s jiným emblémem na kapotě. Přesné specifikace pohonné jednotky budou oznámeny později.
Šestiválec dostane i americká verze Buicku, stejně jako ta australská. V Evropě máme ale s takovým motorem smůlu.
Doporučujeme: Nový Opel Insignia vstoupil na český trh. Zatopit chce Škodě Superb i BMW
Vedení Opelu už dříve naznačilo, že šestiválec v Insignii OPC nebude, místo něj přijde výkonnější verze dvoulitrového čtyřválce. Ten by mohl dosahovat výkonu přes 220 kW (300 k). Evropský Opel Insignia OPC se bude standardně dodávat s pohonem všech kol a pravděpodobně i s automatickou převodovkou.
Starší Insignia OPC měla šestiválec 2,8 l se dvěma turby a výkon 325 koní, ale také byla těžší. Nový model zhubne více až 200 kg, takže mírný úbytek výkonu by nemusel tolik vadit. Insignia OPC se bude prodávat jako liftback a kombi.