Bývalá řada 5 Gran Turismo se po modernizaci jmenuje řada 6 Gran Turismo. Tento model má hrát roli jakéhosi luxusnějšího vozu a skladba motorizací tomu doposud odpovídala. Nyní ale přichází nová základní verze, naftový čtyřválec 2,0 l ve verzi BMW 620d GT. Doplňuje tak naftové i benzinové řadové šestiválce a benzinový čtyřválec, který byl doposud tím základním provedením.
Doporučujeme BMW 6 Gran Turismo oficiálně: Nástupce 5 GT je hezčí, delší a nemá dvojité páté dveře
Motor ve verzi 620d GT má výkon 140 kW (190 k) v 4000 min-1 a dosahuje točivého momentu 400 Nm v rozmezí 1750 až 2500 min-1. Standardně je spojen s osmistupňovým automatem a pohání zadní kola. BMW uvádí spotřebu 4,8 - 4,9 litru na 100 km, na 100 km/h akceleruje model 6 GT s tímto motorem za 7,9 sekundy a rozjede se na skromných 220 km/h.
Zákazníci s tímto motorem nepřijdou o všechny vymoženosti, které „šestka“ Gran Turismo může mít, tedy vzduchové odpružení, aktivní stabilizátory, aktivní řízení a všechny dostupné bezpečnostní a asistenční či zábavní systémy. Jen bude potřeba si za ně připlatit.