Automobilky Renault a Nissan se pochlubily prodejními úspěchy svých elektromobilů. Dohromady se oběma značkám podařilo v prodejích překročit hranici 350 000 elektrických vozů. Na toto číslo ovšem potřebovaly necelých šest let, statistiky totiž evidují prodeje od prosince 2010, kdy se začal prodávat Leaf.
Právě Leaf má na pokoření hranice 350 000 elektrických vozů z dílny aliance Renault-Nissan největší podíl. Za celou dobu svého působení už získal na 230 000 zákazníků. Na elektrickém poli se ale daří i Renaultu, zejména modelu Zoe.
Renault-Nissan prodává své elektrické modely na 48 trzích celého světa, přičemž nejdůležitějšími regiony je Amerika, Japonsko a Evropa. Tato trojice znamená 90 % odbytu pro model Leaf. V Americe bylo celkově prodáno 97 tisíc elektromobilů, v Japonsku 68 tisíc a v Evropě 61 tisíc.
Kromě modelu Leaf nabízí Nissan také třeba elektrickou dodávku NV200, Renault naproti tomu prodává elektrické Kango nebo dvoumístné vozítko Twizy. Obě automobilky mají samozřejmě v plánu svou nabídku elektromobilů dále rozšiřovat.
Na českém trhu se Nissanu také relativně daří (i když v poněkud jiných číslech), letos zatím prodal podle SDA 42 elektromobilů. Ještě lépe si ovšem u nás vede BMW. To má zatím na kontě 48 elektrických automobilů.