-
Letní dvojčíslo magazínu Auto motor a sport je zaměřené na sportovní automobily
-
Těšit se můžete na svezení s Ferrari SF90 Stradale, BMW M8 Gran Coupé Competition, Jaguarem F-Type nebo Mercedesem-AMG A 45 S
-
V podrobném srovnávacím testu se proti sobě postavily hatchbacky Hyundai i30 N Project C a Honda Civic Type R
-
Loučení ve velkém stylu: Osmiválec Bentley o objemu 6,75 l v modelu Mulsanne doprovodil do důchodu dvanáctiválcový Flying Spur
-
Další testy: Subaru Impreza e-Boxer, Kia XCeed, Peugeot 508, Opel Astra ST, Audi S5, Škoda Slavia, Alpina B10 Biturbo
-
V přiložených galeriích si můžete prohlédnout fotky, které se do časopisu nevešly
Letní dvojčíslo magazínu Auto motor a sport je zaměřené především na sportovní automobily. V hlavní roli se tentokrát představuje první plug-in hybridní Ferrari. Svezení s modelem SF90 Stradale je zážitek, na který se nezapomíná. Technika tohoto stroje je jednoduše neuvěřitelná.
Podobně neuvěřitelné jsou také schopnosti velkého a luxusního BMW M8 Gran Coupé. V provedení Competition má více než 600 koní, dokáže jet přes 300 km/h a samozřejmě se nezalekne ani závodního okruhu. A ano, také toto BMW umí odpojit přední nápravu a driftovat na požádání. Pokud by na vás byla M8 příliš, můžete sáhnout třeba po Mercedesu-AMG GT 4dveřové kupé s motorizací 53 4Matic+. A jestli chcete nějaké podobné kupé, ovšem s úsporným motorem, pak tu je například dieselové Audi S5 Sportback.Kategorii klasických sportovních kupé v letním dvojčísle zastupuje modernizovaný Jaguar F-Type osazený parádním pětilitrovým osmiválcem. Další zajímavá kupé se představují ve srovnávacím testu Porsche 718 Cayman T vs. Audi TTS. A na své si rovněž přijdou zájemci o ostrý hatchback. Nový Mercedes-AMG A 45 S sice může stát skoro dva miliony, ale tuhle cenovku si bez problémů obhájí. Aby toho nebylo málo, došlo také na porovnání hot hatchů Hyundai i30 N Project C a Honda Civic Type R. Test starého automobilu pak patří Alpině B10 Biturbo z roku 1989.
Ke sportovní automobilům patří také závodní okruhy. V Evropě je tím nejslavnějším pravděpodobně Nürburging a právě jeho historii se věnuje další obsáhlý článek. Do historie pak míří také porovnání Bentley Mulsanne a Flying Spur. Ještě naposledy jsme se svezli s osmiválcem o objemu 6,75 litru, který se vyráběl více než šedesát let. Zároveň se v nejnovějším čísle loučíme s naším dlouhodobě testovaným Peugeotem 508 SW a naopak v redakci vítáme jeho nástupce - Opel Astra ST osazený naftovým tříválcem.
Jako už tradičně se nám spoustu pořízených fotografií do časopisu nevešlo. Prohlédnout si je můžete v galeriích níže.