Česká marketingová komunikace automobilky Hyundai dlouhodobě sází na konfrontační tón a vymezování se vůči jedničce na trhu. Rčení „soused z Boleslavi“ už téměř zlidovělo, v minulosti jsme také viděli „nejlepší české kombi“ a nejnověji to je pro změnu „nejlepší český sporťák všech dob“ coby claim spojený s ostrým modekem Hyundai i30 N. Jak vypadá komunikace značky na jiných trzích, ilustruje kampaň, kterou aktuálně spustilo britské zastoupení.
Doporučujeme: Test Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI — Stylový liftback, který rozhodně nejde proti Octavii
V Anglii by samozřejmě „soused z Boleslavi“ nikoho nezaujal a tvrzení o nejlepším anglickém sporťáku všech dob by v kontextu Jaguarů nebo Lotusů asi také úplně nepadlo na úrodnou půdu. Britská kampaň prostě upozorňuje na fakt, že i30 N je model zacílený na takzvané petrolheady. Tedy na zákazníky, které auta baví a kteří se chtějí především dobře svézt. Jak výsledek dopadl, to si můžete prohlédnout na přiloženém videu. Podle našeho názoru je britská reklama trefná, vtipná a poutavá.