Britská propagace modelu i30 N ukazuje, jak také může vypadat reklama na Hyundai

2 nové názory
Autor: Redakce
  • V Anglii představili novou reklamní kampaň na Hyundai i30 N

  • U nás je tento vůz prezentován jako „nejlepší český sporťák všech dob“

  • Britské zastoupení vsadilo na zdůraznění faktu, že jde o auto určené pro pro „petrolheady“ 

Česká marketingová komunikace automobilky Hyundai dlouhodobě sází na konfrontační tón a vymezování se vůči jedničce na trhu. Rčení „soused z Boleslavi“ už téměř zlidovělo, v minulosti jsme také viděli „nejlepší české kombi“ a nejnověji to je pro změnu „nejlepší český sporťák všech dob“ coby claim spojený s ostrým modekem Hyundai i30 N. Jak vypadá komunikace značky na jiných trzích, ilustruje kampaň, kterou aktuálně spustilo britské zastoupení.

Doporučujeme: Test Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI — Stylový liftback, který rozhodně nejde proti Octavii

V Anglii by samozřejmě „soused z Boleslavi“ nikoho nezaujal a tvrzení o nejlepším anglickém sporťáku všech dob by v kontextu Jaguarů nebo Lotusů asi také úplně nepadlo na úrodnou půdu. Britská kampaň prostě upozorňuje na fakt, že i30 N je model zacílený na takzvané petrolheady. Tedy na zákazníky, které auta baví a kteří se chtějí především dobře svézt. Jak výsledek dopadl, to si můžete prohlédnout na přiloženém videu. Podle našeho názoru je britská reklama trefná, vtipná a poutavá.

Tomáš (neregistrovaný)
Pěkná reklama! Mně se líbí sportovně upravené auta, která mají pěknou výbavu za dobrý prachy!
Roman Rudý (neregistrovaný)
Celkem vtipná reklama rozhodně i30N stojí za povšimnutí líbí se mě daleko víc než ten nový golf od VW.
  • Našli jste v článku chybu?