Tesla Cybertruck na první pohled vypadá, jako kdyby ji navrhlo malé dítě závislé na počítačové hře Minecraft. Ale detailní rozbor designu odhaluje, že ostré hrany a velké plochy jsou z aerodynamického hlediska velmi efektivní. Alespoň to tvrdí letecký inženýr Justin Martin, podle jehož výpočtů je Cybertruck aerodynamicky mimořádně povedeným automobilem.
Design nově představeného elektrického pick-upu Tesla je momentálně jedním z nejdiskutovanějších témat automobilového světa. A i když je vzhled čistě subjektivní záležitost, aerodynamika, která k němu neodmyslitelně patří, je věc úplně jiná. Jak na tom asi Tesla Cybertruck bude, se pokusil vypočítat letecký inženýr Justin Martin, který přes počítačový program CFD (Computational Fluid Dynamics) analyzoval aerodynamickou účinnost karoserie. A to pouze na základě odhadů veškerých rozměrů, které získal z dostupných fotografií a videí. Dokonce i velikost kol je pouhým odhadem. Martin proto ve své studii tvrdí, že nejde o exaktní výsledky a své přesné výpočty ani nezveřejnil.
Tajemství nízkého součinitele odporu vzduchu tkví v tom, že vzduch musí obtékat karoserii, aniž by ho některá z ploch brzdila. Jakmile se proudící vzduch o karoserii brzdí, vznikají turbulence, které auto zpomalují. Počítačové animace ukazují, že obtékající vzduch není ničím narušován a precizně kopíruje tvary Cybertrucku. Velmi dobře funguje také lomená střecha.
Pokud se Martinovy propočty potvrdí také u reálného modelu, bude jasné, že se inženýři a designéři Tesly nezaměřovaly pouze na emoční aspekt, ale také na efektivitu.
Elon Musk registruje již přes 250 tisíc rezervovaných exemplářů, a to navzdory faktu, že čekací doba bude v nejlepším případě nějaké dva roky. Na druhou stranu, rezervační poplatek byl tentokrát neobvykle nízký. Činil pouhých 100 dolarů, které Musk prý kdykoliv vrátí.