BMW M340d xDrive se vyzradilo předčasným únikem. A to hned v obou karosářských provedeních

přidejte názor
  • Vznětová verze M Performance vypadá téměř shodně jako zážehová

  • S největší pravděpodobností bude pouze s pohonem všech kol xDrive

  • Oproti modelům X3 a X4 M Performance se zvýšil točivý moment

Zdá se, že spekulace ohledně vznětové verze nového BMW řady 3 od M Performance byly pravdivé. Alespoň to tvrdí nizozemský online magazín Auto Week, který také zveřejnil sérii fotek vznětové verze M340d xDrive, nicméně se nejspíš jedná o snímky obrazovky z nejakého konfigurátoru. Oficiální fotky zatím nejsou k dispozici.

Na fotografiích jsou vyobrazena obě karosářská provedení. Původně se mluvilo pouze o provedení Touring, tedy kombi. Vzhledově je vznětová verze M Performance téměř identická se zážehovou, třebaže jeden podstatný rozdíl by se našel. Vznětový model M340 by měl být nabízen pouze s pohonem všech kol BMW xDrive, zatímco zážehové provedení je na některých trzích nabízeno také s pohonem pouze zadní nápravy.

Pokud jde o vznětové provedení M340 xDrive,, původně se mluvilo pouze o provedení Touring, tedy kombi
Vznětový model M340 by měl být nabízen pouze s pohonem všech kol BMW xDrive, zatímco zážehové provedení existuje také jako RWD

Auto Week rovněž zveřejnil některé technické údaje. Například zrychlení z 0–100 km/h zabere v případě sedanu 4,6 sekundy, Touring potřebuje z důvodu vyšší hmotnosti o 0,2 sekundy víc. Maximální rychlost je elektronicky omezena na obligátních 250 km/h a tabulková průměrná spotřeba by měla oscilovat mezi 5,3 až 5,7 litru na 100 km (kombi až 5,8 l/100). Tomu by měla pomáhat také funkce jízdy setrvačností, kdy se v rychlostech do 160 km/h bude vypínat motor.

Vznětový řadový třílitr pohání dvojici X3/X4 M40d a jeho výkon 250 kW (340 koní) zůstal neměnný. Ovšem poskočil točivý moment, a to z 680 Nm na 700 Nm. Nicméně veškeré informace jsou prozatím neoficiální.

  • Žádné názory
  • Našli jste v článku chybu?