Dnes oficiálně začíná největší světový veletrh motocyklů EICMA, kde se každoročně představují všechny zásadní novinky příští sezony. Triumph svoje esa - Rocket III a Street Triple RS - vynesl už v předstihu, a do Milána si schoval nové přírůstky ze svojí oblíbené kategorie klasik.
Prvním z nich je vyšlechtěný Thruxton, který kromě přívlastku RS dostal proti předchozí top verzi R výrazně posílený motor a navíc zhubnul o pěkných šest kilo. Řadový dvouválec si díky snížení hmotnosti rotujících dílů polepšil o celých 8 koní, což při výsledné hodnotě 105 k představuje skoro desetiprocentní nárůst! To už bude citelný rozdíl, zvlášť když se špička točivého momentu (stále 112 Nm) posunula o 700 otáček níž.
Na podvozku se moc prostoru ke zlepšování nenašlo, tam Triumph nešetřil ani v minulosti. USD vidlice Showa a dva zadní tlumiče Öhlins tedy zůstaly na svých místech, a tak se RS může pochlubit alespoň kvalitnější brzdovou soustavou. Přední monobloky Brembo M50, to je materiál, který jsme ještě nedávno byli zvyklí vídat u sportovních motorek s dvojnásobným výkonem!
Ještě větší pastvou pro oči technického fanjnšmekra je Bobber v provedení TFC alias Triumph Factory Custom. Tovární tým úpravců dokázal ze základního modelu vydolovat o rovných deset koní výkonu navíc a 4 Nm točivého momentu k tomu, přičemž váha šla opět o zhruba pět kilo dolů. Nemalý podíl na tom má rozsáhlé použití karbonových dílů, které doplňuje neméně pohledné kožené sedlo. Exkluzivní záležitost z Bobberu TFC činí odpružení Öhlins, radiální monobloky Brembo M50 a výfuky Arrow. Tuhle krásu bude radost nejen vlastnit, ale i řídit!