Toyota Hilux patří mezi nejpopulárnější pick-upy na světě. Aktuálně osmá generace prošla faceliftem, který ji přinesl mírné úpravy vzhled karoserie. Vůz má výraznější masku přídě, diodové doplňky, jiné plastové obložení nebo třeba brzdová světla s nápadnějším „LED podpisem“.
Mnohem důležitější změna se ale odehrála pod kapotou. Tam se objevil upravený naftový čtyřválec s objemem 2,8 litru, který nově produkuje výkon 150 kW (204 k) a točivý moment rovných 500 Nm. Výhodou má být dostupnost maxima „krouťáku“ už od 1600 otáček za minutu. Druhý motor s objemem 2,4 litru zůstává beze změn. Podle Toyoty bude upravený motor také úspornější. A to díky tomu, že během volnoběhu točí místo původních 850 jen 680 otáček za minutu. To se má projevit na celkově lepším výsledku ve spotřebě.
Další změny na voze zahrnují upravené tlumiče i listové pružiny. V kabině pak řidič dostane nový displej zábavního systému a systém Toyota Safety Sense. Ten jde ruku v ruce s výbavou jako je adaptivní tempomat nebo asistent pro jízdu v pruzích.
Auto se představilo v Thajsku, kde Toyota vyrábí svůj Hilux pro země Sdružení národů jihovýchodní Asie (ASEAN). K mání na tamních trzích bude už během tohoto měsíce. Kdy se dostane do Evropy, zatím není jasné.