Právě vychází časopis Motocykl 4/2019

přidejte názor
Autor: Redakce
  • Exkluzivně: BMW S 1000 RR na okruhu Estoril

  • Představení: Moto Guzzi V 85 TT, Honda CBR500R, CB500F a CB500X

  • První jízda: Royal Enfield Continental GT 650 a Interceptor 650

  • Srovnávací test: MV Agusta Brutale 800 RR, Triumph Street Triple RS a Yamaha MT-09 SP

  • Rozhovor: Na Saharu s jednou rukou

  • Cestopis: Po stopách Vinnetoua

MC_4_001_TITULKA_

Když BMW vypustilo na svět superbike S 1000 RR, absolutně tím změnilo standardy vnímání značky. Teď, o deset let později, sáhlo k revoluční modernizaci i designové symetrii ikonického čtyřválce. Jako jediní z Česka jsme byli u toho!

Od chvíle, kdy z historické továrny v Mandellu del Lario vyjelo poslední Stelvio, se u Moto Guzzi hraje víc na styl než na užitné hodnoty. Situaci by mohla zásadně změnit jedna z nejočekávanějších novinek letošní sezony. Jaké k tomu má nová V 85 TT předpoklady? Překvapivě velké!

MC_4_021_BMW S 1000 RR MG_V85_TT

Výkonem přesně na limitu kategorie A2 jde Honda s řadou CB500 naproti hlavně těm, kdo si v osmnácti udělali nebo rozšířili řidičák na motorku. Dospělá velikost a relativně střízlivý design tří inovovaných pětistovek ale klidně mohou oslovit i mnohem starší klientelu – pod to se můžeme po dvoudenním testu na Tenerife s klidným srdcem podepsat.

Royal Enfield na našem domácím trhu nikdy neměl nijak výrazné postavení. Se zbrusu novými dvouválcovými šestsetpadesátkami však chce uspět nejen doma v Indii. Najdou dvě novinky místo i na našich cestách? To napoví dojmy z prvního letošního jízdního testu.

MC_4_049_Honda CB500 MC_4_057_RE_Interceptor

Třída sportovních nahatých osmistovek nabízí, co jinde jen tak nenajdete. Přesné podvozky, silné řadové motory a zaměření na ničím nerušenou radost ze sportovní jízdy. Tříválcová konfigurace motoru se navíc zdá být tím správným kompromisem mezi silou twinu a točivostí superbikového čtyřválce. Podařilo se lépe smíchat tyto základní ingredience v Itálii, na Britských ostrovech, nebo v Japonsku?

MC_4_043_Nakedy

Pokořit nádherné, a zároveň zrádné písečné duny tuniské Sahary není jen tak. Rozhodně se do něčeho takového nepustí každý, a tím spíš na motorce. Když vám ale navíc chybí jedna ruka, to už je hotové šílenství! Radek „Kaďák“ Skalický se však jen tak před něčím nezastaví, přestože ho o pravačku připravila právě nehoda na motorce.

Na některá z úchvatných míst v chorvatském vnitrozemí, kde se natáčely filmy o slavném náčelníkovi Apačů a jeho bílém bratru, se dostanete jen po šotolinových cestách. V mapách a navigačních systémech byste je hledali marně, zato s průvodcem Off-road Guide trefíte hned napoprvé. Máme pro vás malou ochutnávku zdarma!

MC_4_079_Chorvatsko2

To vše a mnoho dalšího zajímavého čtení o motorkách a spousta krásných obrázků na vás čeká v dubnovém vydání časopisu Motocykl!

MC_4_095_DNA BMW

MOTOCYKL 4/2019 vychází ve čtvrtek 4. dubna.

  • Žádné názory
  • Našli jste v článku chybu?