Nedá se říci, že by Porsche 911 bylo málo exkluzivní auto. A už vůbec se něco takového nedá říci o vrcholné „civilní“ verzi Turbo S, která je vlastně z běžné nabídky nejdražší. Nová série založená na tomto modelu bude však ještě výjimečnější. Vyrobí se totiž pouze 500 kusů. S názvem limitované edice si v Zuffenhausenu příliš hlavu nelámali, spokojili se s označením Exclusive.
Jakkoli plochý šestiválec se dvěma turby netrpí nedostatkem výkonu, automobilka ho pro jistotu posílila o 27 koní. Celkově tak motor nabízí výkon 446 kW (607 k) a točivý moment 750 Nm. Na 100 km/h akceleruje Turbo S Exclusive za 2,9 sekundy, na 200 km/h za 9,6 sekundy a rozjede se na 330 km/h.
Doporučujeme: Už jich jezdí milion! Podívejte se, jak Porsche vyrábělo jubilejní 911
Automobilka cítí, že zákazníky, kteří dají za tohle auto necelých sedm milionů a pravděpodobně si k němu objednají i jedinečné hodinky za čtvrt milionu a sadu ručně šitých zavazadel za dalších 150 000 korun, bude velmi zajímat spotřeba. Hodnota 9,1 litru na 100 km dle normy NEDC je ale spíše úsměvná. Nicméně z ní vyplývající emise 212 g/km CO2 určují daňovou zátěž v některých zemích.
Turbo S Exclusuve Series má také bohatou výbavu a speciální design kol s centrální maticí, nový zlatý lak a nové barevné provedení interiéru a novým čalouněním. Nic takového v žádné jiné 911 nedostanete. Prodej zahajuje automobilka oficiálně dnes. Exkluzivní edice Porsche 911 Turbo S bude jistě rychle rozebrána.