Po čtyřech letech na trhu čeká vlajkovou loď značky Škoda proměna uvnitř i zvenčí. Jedním z hlavních prvků faceliftu bude nápis Škoda, umístěný na pátých dveřích místo loga s okřídleným šípem. I jiné automobilky zjistily, že toto označení je pro zákazníky i veřejnost srozumitelnější, zvláště na asijských trzích. Domácí automobilka k tomuto kroku už přistoupila u dvou svých letošních novinek, hatchbacku Scala a crossoveru Kamiq. Podobu vozu už dříve plně odhalily špionážní fotografie.
Další novinkou budou přední full LED matrix světlomety, které nahradí doposud používané adaptivní bixenony. Budou se skládat z LED modulu pro potkávací a dálková světla a dále z tří dalších diodových komor pro dálkové svícení. Čistě diodová budou i zadní světla s dynamickou funkcí blinkrů – při odbočování se rozsvěcují směrem od středu auta ven.
Z komfortní výbavy dostane Superb bezklíčové odemykání pro všechny dveře. Dosud byla tato funkce dostupná pouze pro přední pár. Dále přibudou tři další parkovací kamery, které doplní tu zadní. Díky nim bude možné zobrazit celé okolí vozu.
Z hlediska palety motorů se až na jednu výjimku žádné zemětřesení čekat nedá. Benzínové i naftové čtyřválce v Superbu už nyní plní přísnější emisní normu Euro 6.2. Přibude k nim však hybridní provedení s možností dobíjet baterii ze zásuvky. Plug-in hybrid bude s největší pravděpodobností pocházet t příbuzného Volkswagenu Passat GTE. Měl by kombinovat motor 1.5 TSI s elektromotorem, integrovaným do převodovky DQ400E, přičemž poháněna budou přední kola. Akumulátor o kapacitě zhruba 13 kWh by měl být uložen v zadní části vozu, dojezd na elektřinu se má pohybovat mezi 50 až 70 kilometry. Systémový výkon očekáváme lehce nad 147 kW (200 k).
Modernizovanou Škodu Superb čeká oficiální premiéra na IIHF Mistrovství světa v ledním hokeji 2019 v Bratislavě již 23. května, tedy v den čtvrtfinálových utkání.
Aktuální třetí generace Superbu je na trhu od roku 2015 a nedávno dosáhla mety půl milionu vyrobených kusů. I po modernizaci se bude Superb nadále vyrábět v Kvasinách. Diskutované přesunutí výroby do německého Emdenu se zatím nekoná.