Společnost KIA MOTORS CZECH přichází s novou akční verzí COOL modelu KIA Sportage, navrženou ryze pro český trh. Za cenu pod půl milionu korun (498 980 korun vč. DPH) jde o dosud nejvýhodnější kombinaci výbavy, která nabízí např. tempomat, omezovač rychlosti, automatickou klimatizaci, vyhřívaná zpětná zrcátka s LED blikači, elektrochromatické zpětné zrcátko a kožený volant a hlavici řadicí páky. Sportage COOL je nabízena ve dvou v ČR nejžádanějších motorizacích, zážehové 1,6 GDI a vznětové 1,7 CRDi se šestistupňovou manuální nebo sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou. U výbavy COOL má zákazník možnost za příplatek 20 000 korun svůj vůz dovybavit 7“ integrovanou navigací s inteligentní parkovací kamerou. Letní nabídka platí do konce září.
„S novým, již sedmým, stupněm specifikace COOL se toto atraktivní a moderní SUVéčko dostává na první příčku produktové nabídky KIA v ČR. Z pomyslného trůnu tak sesadilo bestseller naší nabídky, model cee’d, který je k dispozici „pouze“ v šesti variantách. Vůbec poprvé od zahájení prodeje v roce 2016 je Sportage s tak širokými možnostmi k mání za méně než půl milionu korun,“ říká Kateřina Jouglíčková, PR manager společnosti KIA MOTORS CZECH.
Sportage má dlouhodobě výsadní postavení na trhu díky unikátní kombinaci kvality a vysokého stupně bezpečnosti. Je mimo jiné držitelem řady ocenění za design - Red Dot Design Award nebo iF Design Award. Čtvrtá generace KIA Sportage je s pevnější karoserií (51% podíl vysokopevnostní oceli) nejbezpečnější v dosavadní historii. Ochranu pasažérů střeží nejmodernější technologie aktivní bezpečnosti jako automatické brždění (AEB), systém udržování automobilu v jízdním pruhu (LKAS), či hydraulický brzdový asistent (HBA). Nechybí ani pokročilé funkce brzdového systému včetně AUTO HOLD, systému řízení stability vozidla (VSM) nebo asistenčního systému pro jízdu do kopce a sjíždění svahů. V přednárazových bezpečnostních testech Euro NCAP tak po právu získala nejvyšší hodnocení pěti hvězdiček.
Řidičský komfort KIA Sportage zvyšuje také funkce podélného a kolmého parkování včetně možnosti vyparkování z řady nebo možnost vybavit vůz automatickou sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou 7DCT vyvinutou automobilkou KIA.
KIA Sportage COOL je podpořena letní komunikační kampaní, která cílí na muže a ženy ve věku 25 – 60 let. Kampaň s headlinem „Krásná, chytrá, bohatá“ je podpořena novým televizním spotem na pěti TV stanicích a bude nasazena na nejnavštěvovanějších českých webech s důrazem na automotive a lifestyle témata, stejně jako v časopisech a na bigboardech.