Navzdory velkým terénním kolům, které auto opticky zvětšují, je Laffite G-Tec X-Road dvoumístný supersportovní automobil, jehož zavěšení se umí na výšku pohybovat v rozmezí až 50 cm. Překvapivě ale nemá ani pohon všech kol, protože v jeho případě nejde o zdolávaní nebezpečných terénních nástrah, ale ryzí rychlost na nezpevněném terénu.
Laffite G-Tec X-Road je dílem Bruna Laffita, kterého si můžete pamatovat jako člověka stojícím za projektem Sand Racer z produkce Zarooq Motors, a společnosti G-Tec. Terénní supersport pohání vidlicový osmiválec od GM, uložený v chrom-molybdenovém šasi. Výkon americké pohonné jednotky se pohybuje v rozpění 350 až 537 kW (470 až 720 koní) podle toho, jak moc jste šílení. Hnací sílu na zadní kola posílá pěti- nebo šestistupňová sekvenční převodovka. V závislosti na zpřevodování dosahuje maximální rychlost 195 km/h, což vzhledem k tomu, jaký je revír tohoto bláznivého automobilu, rozhodně není málo.
Společnost Laffite Supercars právě začala přijímat první objednávky, ale pozor. Protože vznikne pouze 30 kusů, je základní cena poměrně vysoká – 465 tisíc dolarů, tedy zhruba 10,5 milionu korun. Pokud byste něco takového chtěli také v elektrickém provedení, Laffite má řešení. Momentálně je ve fázi vývoje také palně elektrifikovaná verze, jejíž odhadovaná cena činí 545 tisíc dolarů (12,3 milionu korun).