Bratislavská Incheba-Expo Aréna byla už ráno v úterý 30.4. v obležení aut, návštěvníků a odtahovek trestajících ty, kteří chtěli ušetřit mrzkých pár eur za parkování v areálu výstaviště. Před vstupem do hal se nachází řada stánků, které lákají ke krátké projížďce v aktuálních automobilových novinkách, nebo k nákupu soukromých či užitkových vozů. Vstupujeme dovnitř a máme před sebou několik směrů, kterými se vydat. Napravo se nachází hala naplněná klasickými americkými vozy, které zde vystavuje skupina Garage V8 Trnava – Dodge Charger z roku 1972, Shelby Mustang, Pontiac Parisienne, dokonce i Edsel. V těsném sousedství jim dělá společnost stánek se šlapadly ve stylu veteránů, různých starých formulí a také legendárních moskvičů, na které přes dětské dopravní hřiště na opačné straně haly shlížejí jejich moderní nástupci na elektřinu ve stylu Mercedesu AMG G 6x6, Defenderu a dalších soudobých specialit. Slibný začátek!
Další část spodního patra výstaviště je věnována bydlíkům, kempovacím vozům, tuningovým doplňkům a také zde vidíme na poměry autosalonů nevídanou koncentraci stánků s nůžkami. Máme zde také zástupce z domácích vod, Kaipan z jizerskohorské Smržovky zde prezentuje své modely původní konstrukce i vlastní verzi Lotusu 7.
Zdaleka nejsympatičtější částí spodního patra výstaviště je však místnost vyhrazená československým veteránům. Trůní zde prototyp Tatry 603 A, obklopený třeba Tatrou 54/30, aerodynamickou Pragou Super Picollo "Vorvaň" a dalšími skvosty. V další hale se pak nachází výstavka s luxusními Bentley, BMW, Aston Martiny a dalšími milionovými záležitostmi, které všem blednou před rovněž prezentovaným Aeromobilem, prvním komerčně prodávaným létajícím autem.
Stánky velkých automobilek v horním patře hal si v ničem nezadají s těmi na autosalonech velkého kalibru – nádherně nasvícené vozy s usměvavými hosteskami okolo, profesionální zázemí pro přítomné dealery i prodejce. Podívejte se do naší galerie. Autosalon končí 5. května.