Po zrušení zákazu pokusů o stanovení rekordu na slavné německé závodní dráze se automobilky houfně vracejí na Severní smyčku Nürburgringu, aby se pokusily zapsat do historie. O skutečném smyslu nejrychlejšího času na Nordschleife se dá pochybovat, ale u sportovních aut se aspoň ukáže jejich přibližný potenciál. Nordschleife přece jen svým profilem připomíná spíše obyčejnou silnici než moderní závodní okruh. A je to i dobrý marketingový nástroj.
Teď se na Nürburgringu představil modernizovaný Chevrolet Camaro ZL1, vybavený kompresorem přeplňovaným osmiválcem 6,2 l o výkonu 485 kW (660 k) a točivém momentu 881 Nm. Na titulním videu můžete vidět záznam nejrychlejší jízdy. Jedná se o model s novou desetistupňovou automatickou převodovkou.
Výsledný čas asi prozradit můžeme. Camaro ZL1 zvládlo Nordschleife za 7 minut a 29,6 sekundy. To je bezmála o 12 sekund rychleji než minulá generace Camara ZL1. Ba co víc, je to dokonce o čtyři sekundy rychleji, než to dokázal Koenigsegg CCX! Americké kladivo na čarodějnice poráží i minulou generaci Porsche 911 Turbo, GT2 a dokonce GT3 RS. Camaro ZL1 porazilo také svého hlavního soupeře, Ford Mustang Shelby GT350R, o 2,6 sekundy.
Rekordní auto je v sériové specifikaci, používá silniční pneumatiky Goodyear Eagle F1 Supercar 3. Podle Chevroletu byla jediným rozdílem bezpečnostní výbava řidiče — skořepinová sedačka, ochranná klec a vícebodové bezpečnostní pásy.