Po neoficiálním odhalení modelu Bugatti Centodieci vypustila automobilka do éteru veškeré materiály také oficiální cestou. Jak už bylo řečeno dříve, Centodieci odkazuje na model EB110 Super Sport, přičemž jde zároveň o dárek, který si Bugatti nadělilo ke svým 110. narozeninám. Celkově vznikne pouze deset exemplářů a jak už to tak v podobných případech chodí, všechny již znají svého majitele. Přestože cena je vskutku astronomická.
Bugatti Centodieci si od EB110 Super Sport převzalo spoustu designových prvků. Tak například světlomety jsou umístěné relativně blízko u sebe a navazují na ně otvory v kapotě, přesně jako tomu bylo dříve. Akorát moderní interpretace má světla diodová a tudíž menší. Designéři zároveň použili velmi malou masku chladiče, boční panely s kruhovými otvory a podobná je nakonec i záď. Jak se Centodieci povedlo, to si můžete prohlédnout v galerii, kde najdete několik desítek oficiálních fotek.
Technika je samozřejmě shodná s Bugatti Chiron, takže se i tentokrát o pohon stará šestnáctiválcová pohonná jednotka. Ta ovšem posílila na 1176 kW (1600 koní) dostupných při 7000 ot./min. Standardní Chiron nabízí o sto koní méně. Akcelerace z nuly na 100 km/h zabere 2,4 s, z nuly na 200 km/h to trvá 6,1 s a 13,1 s po startu už vůz jede 300 km/h. Omezovač rychlosti zastaví nové Bugatti v rozletu na hodnotě 380 km/h.
Bugatti vyrobí pouze deset exemplářů, přičemž si za jeden z nich naúčtuje osm milionů eur, což je v přepočtu něco málo přes 200 milionů korun. Přesto už jsou všechny kusy rozebrány. Automobilka oslovila pečlivě vybrané zákazníky hned na začátku tohoto projektu a údajně nebyl problém všech deset aut udat. Jedná se o zákazníky, kteří si už dříve pořídili Divo, jedním z budoucích majitelů pak bude rovněž člověk, který zaplatil více než 400 milionů korun za La Voiture Noire.
První „sériové“ Centodieci bude předáno nejdříve za dva roky.