Bridgestone, největší společnost na světě pro výrobu pneumatik a gumárenských produktů[1], uvádí na evropské trhy nejmodernější řešení pro předvídavou údržbu pneumatik a vozidel. Koncept byl vyvíjen pod označením „Bridgestone Connect“ s cílem vytvořit řešení síťově propojeného automobilu, které poskytne řidičům větší pocit jistoty a klidu. Řešení bude poprvé komerčně využito v maloobchodní síti Speedy pod označením My Speedy. Díky sledování technického stavu vozidla v reálném čase dokáže My Speedyupozornit řidiče na problémy s údržbou, a zabránit tak potenciálně nebezpečným událostem, které by stály čas a peníze.
Bridgestone se jako lídr ve svém oboru snaží identifikovat každodenní výzvy, jimž čelí řidiči, a nabízet pro ně inovativní a praktická řešení. Současná digitální revoluce mění možnosti realizovatelnosti, a Bridgestone díky tomu může být průkopníkem nejmodernějších řešení na podporu mobility, která reagují na požadavky řidičů. My Speedyje řešením společnosti Bridgestone, které pomůže řidičům lépe provádět údržbu vozidla. Vzniklo s využitím digitálních nástrojů na základě výsledků výzkumu potřeb spotřebitelů v celé EU.
Řešení pro údržbu s opravdu předvídavými schopnostmi
Zjišťování technického stavu vozidla nebývá snadné a řidiči obvykle netuší, co se odehrává pod kapotou jejich vozu. To může mít za následek neočekávané nebo dokonce nebezpečné situace. Řidiči však mohou nyní využívat výhody nejmodernějších řešení pro údržbu pneumatik a vozidla, která přispějí k bezpečnému provozu a zároveň ušetří čas i peníze.
My Speedypoužívá integrovaný telematický hardwarový klíč ke sledování všech důležitých komponentů vozidla, jako jsou pneumatiky, brzdy, akumulátor, motorový olej nebo chybové signály – a to vše v reálném čase. My Speedynabízí díky vyspělému algoritmu jedinečnou prediktivní funkci, která předvídá problémy dřív, než nastanou.
Jsou-li detekovány potenciální problémy, dodá aplikace pro chytré telefony My Speedyřidičům pocit větší jistoty a klidu zasláním preventivních upozornění na jejich chytrý telefon, a to včetně pokynů pro nejlepší opatření, které problém vyřeší. Aplikace My Speedytaké nabízí uživatelům praktickou a uživatelsky přívětivou možnost rezervovat si návštěvu prodejce a poskytuje praktické vzdělávací tipy pro motoristy, kteří se chtějí naučit základním dovednostem v oblasti údržby.
Světový lídr v chápání potřeb řidičů a jejich řešení
Aplikace My Speedyje jedinečná, protože se v současnosti jedná o jediné řešení na trhu poprodejních služeb, které zahrnuje opravdu předvídavé funkce pro údržbu pneumatik a vozidla. Základní řešení bude bezplatné, zatímco některé vyspělejší funkce budou k dispozici za poplatek. Bridgestone nabídne toto řešení nejprve ve Francii pod značkou „My Speedy“ve 20 provozovnách Speedy od září 2018. Nabídka bude postupně rozšiřována do celé sítě Speedy s 500 provozovnami. Koncept, vyvinutý původně jako „Bridgestone Connect“, bude poté rozšířen do ostatních evropských zemí i mimo obchodní síť Speedy.
Paolo Ferrari, generální ředitel a prezident společnosti Bridgestone EMEA, k tomu říká: „Desetiletí zkušeností, neustále rostoucí maloobchodní síť – včetně řetězců Speedy, Ayme Côté Route a First Stop – a největší investice do výzkumu a vývoje v našem odvětví umožňují společnosti Bridgestone nejlépe chápat potřeby řidičů a poskytovat jim příslušná řešení. V rámci probíhající rychlé transformace světa a průmyslu je My Speedynaší odpovědí na požadavek transparentního přístupu ke stavu vozidla pro všechny – což je letitý problém pro téměř každého řidiče – a to způsobem, který zajistí lidem mobilitu za všech okolností. Předvídavá údržba bude hrát klíčovou roli v budoucnosti mobility a uvedení aplikace My Speedyje významným milníkem na naší cestě k tomuto cíli.“
AplikaceMy Speedyje k dispozici ke stažení na portálech App Store nebo Android Market.
[1]Na základě prodejů pneumatik v roce 2016. Zdroj: Tire Business 2017 – Globální pořadí výrobců pneumatik.