Galerie fotek, které se do AMS nevešly: Mustang Bullitt, C5 Aircross, Grand Cherokee S a GLC 63 AMG

přidejte názor
Autor: Redakce

Při fotografování aut do časopisů vznikne spousta profesionálních snímků, z nichž pro mnohé už na omezeném prostoru tištěného periodika nezbude místo – na rozdíl od webu. Říkali jsme si, že je to škoda. V nové rubrice vám proto budeme nabízet obrazovou ochutnávku aut, která najdete v nejnovějším vydání magazínu auto motor a sport. (Vydává ho společnost Mladá Fronta, stejně jako Autobibli.) Snímky v následujících galeriích vznikly při výrobě AMS 03/2019, který najdete u všech dobrých prodejců tisku v nejbližších dnech.

Ford Mustang Bullitt

San Francisco, rok 1968. Po tamních ulicích se řítí Mustang GT 390 se Stevem McQueenem coby detektivem Frankem Bullittem za volantem. Filmová honička, kde pronásleduje padouchy v Dodge Charger vešla do dějin. Střih, rok 2019.  S Mustangem Bullittem vyrážíme do nočních pražských ulic, kde jeho charakterní osmiválec budí emoce a stává se silně návykovou drogou, které stále nemáte dost!

Videodojmy: Ford Mustang Bullitt
Přečtěte si také:

Videodojmy: Ford Mustang Bullitt

Citroen C5 Aircross

Citroën vyměnil sedan a kombi C5 za kompaktní SUV. Místo Passatu tak bude C5 Aircross bojovat proti Tiguanu. Má dobře nabito? Designem zaujme a komfortem pálí do středu terče, jak je to ale s prostorností a dalšími věcmi? Na to jsme hledali odpovědi v testu provedení s motorem 1.5 BlueHDI.

Jeep Grand Cherokee S

Nový výbavový stupeň starého známého Jeepu Grand Cherokee se jmenuje prostě „S“. Sportovněji střižený interiér naznačuje zajímavější zážitky v zatáčkách, dlouhý seznam luxusní výbavy pak garantuje příjemné cestování po silnicích všeho druhu. A má navíc funkční a hezký interiér bez záplavy zbytečných cingrlátek, odolný vůči náletům roztavené čokolády a sladkých dětských pitíček.

Test Jeep Grand Cherokee S: Cesta časoprostorem
Přečtěte si také:

Test Jeep Grand Cherokee S: Cesta časoprostorem

Mercedes-Benz GLC 63 AMG S

Vládnoucího rekordmana mezi SUV z Nürburgringu (v listopadu těsně porazil Alfu Stelvio QV) pohání opravdu úctyhodná strojovna: dvakrát přeplňovaný čtyřlitrový osmiválec. Čtyřlitr umí u AMG naladit až na 639 k, zde ve verzi 63 S podává stále úctyhodných 510 koní. To dvoutunovému vozu dovolí zrychlit z klidu na 100 km/h za 3,8 sekundy. Fičák? No to si pište, sportovní výfuk s aktivními klapkami přitom v sobě umí probudit armádu nazlobených pozounistů, takže rychlost vnímáte nejen očima, ale také ušima. Přemotorovaná škatule pro pozéry? V žádném případě!

Test Mercedes-AMG GLC 63 S 4Matic+ Coupé: Zametání sněhu
Přečtěte si také:

Test Mercedes-AMG GLC 63 S 4Matic+ Coupé: Zametání sněhu

 

  • Žádné názory
  • Našli jste v článku chybu?