Audi přivezlo do Ženevy také další provedení konceptu SUV Audi Q8. Jmenuje se Q8 Sport Concept a od dříve představeného konceptu plug-in hybridu se liší především typem pohonu. Je to mild-hybrid a kombinuje přeplňovaný šestiválec 3.0 TFSI s elektrickým kompresorem, 48V elektrický systém a startér-generátor integrovaný mezi motor a převodovku.
Audi Q8 Sport Concept tak jezdí prakticky neustále na spalovací motor, ale rekuperovaná elektřina se podílí na dodávce vzduchu do motoru (kompresor se na 70 000 min-1 roztočí za 250 milisekund) a kompaktní 0,9kWh akumulátor umožňuje popojíždět jen na elektřinu v koloně nebo třeba při manévrování na místě a parkování.
Doporučujeme: Test Audi Q2 2.0 TDI quattro S tronic — Výborný, ale dost drahý hatchback
Motor 3.0 TFSI má výkon 331 kW (450 k), elektromotor přidává dalších 20 kW výkonu a 170 Nm točivého momentu. Celkově má mild-hybridní soustava výkon 350 kW (476 k) a točivý moment 700 Nm. Z 0 na 100 km/h akceleruje koncept za 4,7 sekundy a rozjede se až na 274 km/h.
Spotřeba motoru 3.0 TFSI se díky mild-hybridnímu systému snížila o zhruba litr na 100 km a palivová nádrž na 85 litrů benzínu má vystačit na akční rádius 1200 km. Z toho vychází kombinovaná spotřeba 7,1 litru na 100 km. Zajímavostí konceptu jsou třeba kola s průměrem 23 palců, na kterých jsou obuty pneumatiky 305/35 R23. Za obřími koly se ukrývají masivní dvacetipalcové keramické brzdové kotouče.