Vydavatelství Mladá fronta se dohodlo s evropským leaderem v segmentu special interest titulů, společností Motor Presse Stuttgart, na licenční spolupráci a podpoře, a začne tak nově licenčně, obchodně a redakčně zastupovat jeho tituly. Tímto rozšířením portfolia vydavatelství Mladá fronta vstoupilo do segmentů auto-moto, active sport a hobby, ve kterých tím získalo významnou pozici na českém trhu.
Tituly AUTO7, auto motor a sport a Motocykl dominují žebříčku motoristických časopisů s měsíční periodicitou v kategorii prodaných nákladů (zdroj: ABC ČR). Časopisy budou i nadále vycházet v podobě speciálních vydání AUTO7 a auto motor a sport: Classic, Extra pro ženy, Autoprůvodce a Extra Travel. Portfolio uvedených titulů doplňují časopisy lastauto omnibus, BIKE-Peloton, Outdoor, Kometa noviny atd. Vedle zastoupených magazínů má vydavatelství Mladá fronta zkušenost i s vlastními projekty, které v dané problematice vyvinula a spustila, a to například web Autobible.cz a před nedávnem vydaný tištěný magazín Autobible.
Dlouhodobě je na českém mediálním trhu znatelné, že je nutné se profilovat, jak před rokem avizovalo vydavatelství Mladá fronta s tím, že do budoucna se bude orientovat na aktivity související s dalšími novými produkty a projekty určenými pro specializovanou a širokou cílovou skupinu.
Nové portfolio auto-moto, active sport a hobby titulů vydavatelství Mladá fronta tvoří na našem mediálním trhu podíl 39 procent inzertního a 31 procent prodejního zásahu (zdroj: ABC ČR, průměr prodaného nákladu za rok 2016 v kategorii Motoristické časopisy po vydavatelstvích, resp. statistika inzertních stran motoristických titulů 2016). V rámci celkového prodaného nákladu vydavatelství Mladá fronta poskočí na 14. pozici z dosavadní 21. (zdroj: ABC ČR 4/2017 CDN, celkový distribuovaný náklad).