VW Arteon stojí 1,3 milionu. Podívejte se, co všechno si za tyto peníze můžete koupit

2 nové názory
Autor: Redakce

[su_label type="info"]TIP[/su_label] Galerii otevřete klepnutím na první obrázek

  • Volkswagen prozatím nabízí nový Arteon ve vrcholných variantách 

  • Vznětová verze začíná částkou 1 313 900 Kč, za zážehové provedení dáte o šest tisíc víc 

  • Těmito cenami jde Arteon proti soupeřům typu Audi A5 Sportback, BMW 4 Gran Coupé, Jaguar XF nebo Volvo S90

  • Slabší motorizace VW Arteon budou následovat později. Základní čtyřválec 1.5 TSI vyjde na 890 900 Kč

Nový Volkswagen Arteon dorazil na český trh. Zatím jsou k dispozici vrcholné verze, u kterých cena lehce přesahuje 1,3 milionu korun. Jak se můžete přesvědčit v galerii nahoře, za tyto peníze lze koupit poměrně hodně zajímavých aut. V drtivé většině případů ale získáte horší výbavu, nižší výkon nebo pohon jedné nápravy.

Doporučujeme: Galerie — Která barva karoserie sluší novému Volkswagenu Arteon nejvíce?

Arteon osazený motorem 2.0 TSI o výkonu 206 kW (280 k) vyjde minimálně na 1 319 900 Kč, dvakrát přeplňované vznětové biturbo (176 kW/240 k) je levnější o šest tisíc. V obou případech dostanete zároveň i systém pohonu všech kol a dvouspojkový automat. Výbava je kompletní. Bez příplatku získáte třeba diodová světla, digitální přístrojový štít, třízónovou klimatizaci nebo čalounění kombinující Alcantaru a kůži.

Doporučujeme: Volkswagen Arteon odhalen. Sám se vyhne kamionu a pozná, že jedete do zatáčky

V polovině května dorazí méně výkonné motory 2.0 TDI 110 a 140 kW (110 a 190 k), respektive 2.0 TSI o výkonu 140 kW (190 k). Základní diesel bude stát 1 055 900 Kč. Ve druhé polovině července přijde ještě provedení 2.0 TDI 140 kW s pohonem všech kol a konečně v říjnu dorazí cenově nejdostupnější varianta osazená novým čtyřválcem 1.5 TSI (110 kW/150 k). Nejlevnější Arteon ponese cenovku 890 900 Kč.

Luděk (neregistrovaný)
Teď již zbývá jen čekat, který výrobce přijde jako první s oznámením, že řidič již nemá za volantem co dělat, neboť onen "zázrak techniky" nepotřebuje, aby mu kdokoliv do řízení kecal, i když na druhé straně by někteří "řidiči" potřebovali vyhnat od volantu již dnes a to včetně řady "profesionálů", neboť to, co za volantem, nebo řidítky tito rychlokvašení rádobyřidiči předvádějí, často přesahuje všechny meze a veškeré předpisy ignorují z důvodu,že buď o nich již nemají tušení, nebo jezdí stylem " silnice je jen moje".
  • Našli jste v článku chybu?