Volkswagen T6.1: Nový vzhled, digitální přístrojový štít a řada asistenčních systémů

1 nový názor
  • Volkswagen připravil modernizaci řady T6

  • Změnil se vnější design nebo nabídka asistenčních systémů 

  • Zároveň si zájemci mohou objednat také displej místo přístrojového štítu 

  • Kromě dieselových dvoulitrů bude k dispozici elektrická verze vyvinutá ve spolupráci se společností ABT

Volkswagen připravil pro modely řady T6 větší modernizaci. Ta se týká jak Transporteru, tak Multivanu, Caravelle nebo obytné Californie. Měnil se vnější design a především dostupná výbava. Nově nabídnou tato auta spoustu různých asistenčních systémů nebo digitální přístrojový štít. Do prodeje se modernizovaná rodina VW T6 dostane ve druhé polovině roku.

Změny designu oficiální tisková zpráva příliš nerozebírá, takže vám v tomto směru lépe poslouží přiložená galerie. Každopádně také modely řady T6 následují styl, jaký známe z jiných Volkswagenů poslední doby. Hlavní novinkou v interiéru je pak možnost dokoupit digitální přístrojový štít, který se už dostal do většiny koncernových vozů. Spolu s ním přichází nejnovější verze multimediálního systému MIB3 s displejem o velikosti 9,2". Počítá se rovněž s přítomností vestavěné SIM karty. Díky ní bude vůz připojený na internet a posádka bude moci využívat různé on-line služby.

Volkswagen California Ocean 2.0 TDI 150 kW a malý výlet za velkým větrem
Přečtěte si také:

Volkswagen California Ocean 2.0 TDI 150 kW a malý výlet za velkým větrem

Jednou z nejdůležitějších změn je přechod od hydraulického posilovače řízení k dnes už tradičnímu elektromechanickému posilovači. To umožnilo nasazení spousty nových asistenčních systémů. Standardem výbavy každého modelu řady T6 tak bude systém stabilizující vůz při silném bočním větru, nechybí ale ani Lane Assist, Park Assist nebo Trailer Assist.

Nabídka motorů zahrnuje dvoulitrový čtyřválec v různých variantách s výkonem od 66 kW (90 k) do 146 kW (199 kW). Zároveň Volkswagen přidává v rámci faceliftu elektrickou variantu vyvinutou ve spolupráci se společností ABT. Ta disponuje výkonem 82 kW (112 k) a bateriemi s kapacitou až 77,6 kW/h. Podle cyklu NEDC by měl elektrický Transporter na jedno nabití ujet až 400 km.

Tomas K. (neregistrovaný)
Pekne auto to je, ale doufám, že při prodeji upozorní na nový nešvar VW, kdy zadní brzdy vydrží od 15.000-25000 km. A nestydi se vám říci, že je to vaší chybou. Měl jsem Tiguana a 180.000 km bez závad. Teď mám Tourana a na 25.000 výměna zadních brzd. Servisní technik mi sbělil, že je to teď normální u Passatů, Touaregů a Aertonů. Kolega má Aertona a na 50.000 km má již 3 sadu. Když jsem to já reklamoval, tak jsem dostal skvělou odpověď kdy se vymluvili na můj styl jízdy, váhu auta, silný motor atd.... Podotýkám že jezdím už několik desítek let stejně a nikdy jsem neměnil zadní brzdy na 25.000 km. Je to jen další podraz od VW. A Multivan také neměl zrovna málo problémů. Viz třeba staré naftové biturbo.
  • Našli jste v článku chybu?