Vojenští představitelé jihoasijského státu Myanmar (do roku 1989 Barma) uvolnili sérii fotografii z oficiální návštěvy tamní automobilky, která pohlavárům představila první model vlastní konstrukce. Všiml si toho magazín Autoforum.cz. Bez potřebných zkušeností asi těžko lze očekávat nějakou kreativitu, natož cokoliv jiného než armádní terénní vůz. Proto model, který dostal jména Inlay, nápadně připomíná legendární třídu G.
Inlay je terénní automobil staré školy, stojí na žebřinovém rámu s tuhými nápravami a listovými pružinami. Techniku poskytli Číňané, konkrétně pekingská firma BAIC, která vlastní 12% podíl v Mercedesu. Pohonná jednotka, převodovka s rozvodovkou a tuhé nápravy mají rovněž původ v Číně.
Výrobce plánuje vyrobit zhruba 1000 kusů ročně. Valná většina je určena pro armádu. Zbytek si mohou koupit také soukromníci, kteří mají jen omezené možnosti, jak svůj automobil od ostatních odlišit. V podstatě si mohou zvolit pouze barvu karoserie, a to bílou, žlutou či červenou.