Velmi nenápadný upravený Mercedes-Benz E 63 AMG od tunerské dílny Posaidon do puntíku splňuje definici slova „sleeper“. Stačilo by mu dát trochu civilnější kola, taxikářský béžový lak... A nikoho nenapadne, že je pod kapotou reaktor.
Z původního, dvěma turbodmychadly přeplňovaného osmiválce 5,5 l mnoho původního nezůstalo. Dokonce i blok motoru byl převrtaný nejprve na 6,2 l a později na 6,5 litru. Původní varianta této úpravy totiž měla výkon „jen“ 920 koní a točivý moment elektronicky omezený na 1350 Nm kvůli ochraně automatické převodovky.
Doporučujeme: Video: Podívejte se, jak zrychluje Mercedes-AMG E 63 S 4Matic+ z nuly na 260 km/h
Posaidon ale později provedl mechanické úpravy na převodovce, takže automat nyní snese točivý moment až 1500 Nm. Větší mezichladiče, nový výfuk s katalyzátory s menším odporem a samozřejmě důkladné přeprogramování řídící jednotky stojí za konečnou hodnotou výkonu 1090 koní. To strčí do kapsy i Bugatti Veyron.
Posaidon také snížil a upravil podvozek, zvětšil brzdy a namontoval větší kola 255/35 ZR19 vpředu 295/25 ZR20 vzadu. Dodá vám také rychloměr cejchovaný do 380 km/h. Dalším bonusem je odemknutí TV funkce infotainmentu, která nyní funguje i za jízdy, a pravidelně aktualizovaná databáze radarů.