Také Peugeot 308 GTi má po faceliftu. Zásadní změny ale nečekejte

přidejte názor
Autor: Redakce
  • Také vrcholná verze Peugeotu 308 prošla modernizací 

  • Žádné radikální novinky nečekejte 

  • Výkon motoru zůstává stejný a na přední nápravě stále najdeme samosvorný diferenciál Torsen 

  • Nejviditelnější novinkou je nový dvoubarevný lak karoserie

Facelift modelu 308 představila automobilka Peugeot už začátkem května. Lehce byl upraven vnější design, úpravy se dotkly také motorů a převodovek a zároveň byla rozšířena nabídka asistenčních systémů. Aktuálně Peugeot zveřejnil další podrobnosti, které zahrnují informace také o vrcholné verzi 308 GTi. Zásadní změny nečekejte.

Doporučujeme: Peugeot 308 — „Nová generace“ dostala osmistupňový automat a upravený vzhled

Peugeot 308 GTi logicky zdědil úpravy představené spolu s klasickou variantou, takže i zde samozřejmě najdeme přepracovanou přední část s jiným nárazníkem. V případě GTi je zvýrazněn jasnou červenou linkou na spodní hraně. Tou vůbec nejviditelnější novinkou je ale dvoubarevné provedení karoserie. Dříve jste si mohli pořídit kombinaci červené a černé, s faceliftem přichází druhá varianta kombinující modrou a černou.

Oproti klasické 308 má GTi podvozek snížený o 11 mm, standardem jsou devatenáctipalcové disky obuté do pneumatik Michelin Pilot Super Sport. Brzdy pracují s kotouči o velikosti 380 mm vpředu a 268 mm vzadu. Dobrou zprávou je, že na přední nápravě zůstal mechanický samosvorný diferenciál Torsen.

Doporučujeme: Peugeot 2008 1.6 BlueHDi v dlouhodobém testu — Jak je vlastně rychlý?

Motoru se modernizace nijak nedotkla, takže stále platí, že Peugeot 308 GTi pracuje s přeplňovanou zážehovou šestnáctistovkou naladěnou na 198 kW (270 k). Akcelerace z nuly na 100 km/h je otázkou šesti sekund.

  • Žádné názory
  • Našli jste v článku chybu?